Audi Q3 Sportback oficiálně: Už jsme v něm seděli! Změn je víc, než se čekalo

Freddka  |  24. 07. 2019 09:40

Hele a ma to vzadu sterac. Aspon jedna automobilka jeste chape, ze sterac vzadu je proste nezbynost ...

PS: u limuziny se to ozelet da, tam se okno tolik nespini a ma slusny sklon takze v zime snih se jeste da, ale treba u Arteona a A5 uz je to horsi a u hatchbacku byt proste musi (ikdyby to bylo SUV coupe)

Odpovědět  |   | 
chacha  |  24. 07. 2019 11:29

Zadní stěrač můžeš mít i na 911.

Odpovědět  |   | 
JK  |  24. 07. 2019 10:41

V téhle nesmyslné kategorii se očividně VW poučil u BMW i u MB jak to vypadat nemá a stejně jako Cayene Coupé, tak i tohle kvéčko mají obstojnou siluetu. Jen to pořád nechápu. Není to zábavný, není to praktický, není to hezký, ale lidi to chtějí. Proč?

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  24. 07. 2019 10:51

Protože chtějí něco nového, jiného než měli. Do SUV se lépe sedá a to dokupy je výsledek.

Odpovědět  |   | 
JK  |  24. 07. 2019 14:27

SUV chápu, ale tyhle SUV coupé nechápu - o tom je řeč. Nedává to smysl prakticky, kdy oproti klasické variantě SUV většinou ztrácíte komfort zadních sedadel i velikosti kufru. Navíc to nikdy nebude tak zábavné, jako klasické kupé a krásu doposud nepobralo žádné auto z této kategorie. Tedy dalo by se souhlasit s tím, že se nudí a hledají prostě něco nového, ale tohle vlastně nepřináší žádnou přidanou hodnotu, nebo mě žádná nenapadá. Proto se ptám.

Odpovědět  |   | 
suv  |  24. 07. 2019 12:14

Je to návrat k normální velikosti automobilu. Proto.

Odpovědět  |   | 
JK  |  24. 07. 2019 14:14

Ok a co tedy byla "normální velikost automobilů" - o jaké době se bavíme?

Odpovědět  |   | 
suv  |  24. 07. 2019 16:02

Řekněme do doby první Octávky.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  24. 07. 2019 17:22

To se psal rok 96 a jezdilo ve Felicii, za tri roky prisla Fabie. Kdo mel na vic koupil
Ojetou Audi 80/100 a frajeri frceli v petkovym bavoraku.
Kdo potreboval offroad nebo tahat auta z nemecka, poridil si nejakej Nissan Patrol...

Odpovědět  |   | 
suv  |  24. 07. 2019 18:16

To se psal rok 1960.

Odpovědět  |   | 
JK  |  24. 07. 2019 14:22

Mimochodem já tou kategorií myslím tuhle kočkopsí kategorii "SUV coupé" - tedy není to ani SUV (praktický) ani coupé (zábavný) a navíc to většinou vypadá hůř, než první Fiat Multipla.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  24. 07. 2019 12:38

Citi se bezpecneji a je to in.
Ze to jezdi v zatackach naprd moc nevadi a ze se to prevraci kvuli vysokemu tezisti, o tom jednoduse nevedi

Odpovědět  |   | 
suv  |  24. 07. 2019 12:40

Píšeš hlouposti.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  24. 07. 2019 12:42

A co rikas na ten link dole?
Ja nerikam blbosti, ja rikam pravdu.

Odpovědět  |   | 
suv  |  24. 07. 2019 12:48

To znám a nechápu to. Pro mne je zajímavé tohle: https://www.youtube.com/watch... Kolik placatých aut to zvládne?

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  24. 07. 2019 12:57

Nojo ale ze to nechapes neznamena, ze to neni pravda.
Zkratka teziste je vysoko, to je cely, fyziku proste neokecas. Mimochodem treba Tesla X ma teziste tak nizko, ze by se to nestalo.
Jinak uz jsou i statistiky ze kterych vyplyva, ze SUV se statisticky pri nehodach casteji preklopi. A to pro pasazery velice nebezpecne, protoze tribodovy pas te neudrzi, v beznrm aute to neni jako v rallye kde jsou nabeton prikurtovani ctyrbodovym pasem.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  24. 07. 2019 12:42

PS to prevraceni jsem myslel pri bouracce
Ale nez me zacnete rikat, ze jsem blbej, mrknete jak se tenhle GLE AMg prevrati jen tak na kruhaci, to se vam s normalnim autem nepovede https://youtu.be/NIzrVcZH07w

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  24. 07. 2019 13:00

To asi řídila paní co se snažila před lety vjet do vrat s Ovtavií I.

Odpovědět  |   | 
Matrin  |  24. 07. 2019 13:24

Mě přijdou tyhle kategorie aut zbytečný a drahý,ale jak už bylo řečeno je to in takže auta pro snobáče

Odpovědět  |   | 
suv  |  24. 07. 2019 15:45

Jasně, když mám Tiguana tak jsem snob. A soused s Dusterem taky?

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  24. 07. 2019 17:23

Ne s Tiguanem nejsi snob, ale kdyz tuhle Q3 rozumne vybavis, je to za cenu dvou Toguanu, byt je to vlastne stejny auto...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 45 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 36 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro
Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před premiérou! Teď už nemá co skrývat

Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před…

Podobu nového elektrického SUV si automobilka bohužel neuhlídala, a to jen pár hodin před oficiální premiérou.

1.  9.  2020 | | 92 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda Enyaq iVTajné