Audi Q3 Sportback oficiálně: Už jsme v něm seděli! Změn je víc, než se čekalo

21 komentářů

Matrin
24. července • 13:24

Mě přijdou tyhle kategorie aut zbytečný a drahý,ale jak už bylo řečeno je to in takže auta pro snobáče

suv
24. července • 15:45

Jasně, když mám Tiguana tak jsem snob. A soused s Dusterem taky? :-D

Freddka
24. července • 17:23

Ne s Tiguanem nejsi snob, ale kdyz tuhle Q3 rozumne vybavis, je to za cenu dvou Toguanu, byt je to vlastne stejny auto...

JK
24. července • 10:41

V téhle nesmyslné kategorii se očividně VW poučil u BMW i u MB jak to vypadat nemá a stejně jako Cayene Coupé, tak i tohle kvéčko mají obstojnou siluetu. Jen to pořád nechápu. Není to zábavný, není to praktický, není to hezký, ale lidi to chtějí. Proč?

Freddka
24. července • 12:38

Citi se bezpecneji a je to in.
Ze to jezdi v zatackach naprd moc nevadi a ze se to prevraci kvuli vysokemu tezisti, o tom jednoduse nevedi :-)

Freddka
24. července • 12:42

PS to prevraceni jsem myslel pri bouracce
Ale nez me zacnete rikat, ze jsem blbej, mrknete jak se tenhle GLE AMg prevrati jen tak na kruhaci, to se vam s normalnim autem nepovede :-) https://youtu.be/NIzrVcZH07w

Aladin
24. července • 13:00

To asi řídila paní co se snažila před lety vjet do vrat s Ovtavií I. :-D

suv
24. července • 12:40

Píšeš hlouposti.

Freddka
24. července • 12:42

A co rikas na ten link dole?
Ja nerikam blbosti, ja rikam pravdu.

suv
24. července • 12:48

To znám a nechápu to. Pro mne je zajímavé tohle: https://www.youtube.com/watch... Kolik placatých aut to zvládne?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Freddka
24. července • 12:57

Nojo ale ze to nechapes neznamena, ze to neni pravda.
Zkratka teziste je vysoko, to je cely, fyziku proste neokecas. Mimochodem treba Tesla X ma teziste tak nizko, ze by se to nestalo.
Jinak uz jsou i statistiky ze kterych vyplyva, ze SUV se statisticky pri nehodach casteji preklopi. A to pro pasazery velice nebezpecne, protoze tribodovy pas te neudrzi, v beznrm aute to neni jako v rallye kde jsou nabeton prikurtovani ctyrbodovym pasem.

suv
24. července • 12:14

Je to návrat k normální velikosti automobilu. Proto.

JK
24. července • 14:22

Mimochodem já tou kategorií myslím tuhle kočkopsí kategorii "SUV coupé" - tedy není to ani SUV (praktický) ani coupé (zábavný) a navíc to většinou vypadá hůř, než první Fiat Multipla.

JK
24. července • 14:14

Ok a co tedy byla "normální velikost automobilů" - o jaké době se bavíme?

suv
24. července • 16:02

Řekněme do doby první Octávky.

Freddka
24. července • 17:22

To se psal rok 96 a jezdilo ve Felicii, za tri roky prisla Fabie. Kdo mel na vic koupil
Ojetou Audi 80/100 a frajeri frceli v petkovym bavoraku.
Kdo potreboval offroad nebo tahat auta z nemecka, poridil si nejakej Nissan Patrol...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
suv
24. července • 18:16

To se psal rok 1960. :-)

Kankunen
24. července • 10:51

Protože chtějí něco nového, jiného než měli. Do SUV se lépe sedá a to dokupy je výsledek.

JK
24. července • 14:27

SUV chápu, ale tyhle SUV coupé nechápu - o tom je řeč. Nedává to smysl prakticky, kdy oproti klasické variantě SUV většinou ztrácíte komfort zadních sedadel i velikosti kufru. Navíc to nikdy nebude tak zábavné, jako klasické kupé a krásu doposud nepobralo žádné auto z této kategorie. Tedy dalo by se souhlasit s tím, že se nudí a hledají prostě něco nového, ale tohle vlastně nepřináší žádnou přidanou hodnotu, nebo mě žádná nenapadá. Proto se ptám.

Freddka
24. července • 9:40

Hele a ma to vzadu sterac. Aspon jedna automobilka jeste chape, ze sterac vzadu je proste nezbynost ... :-)PS: u limuziny se to ozelet da, tam se okno tolik nespini a ma slusny sklon takze v zime snih se jeste da, ale treba u Arteona a A5 uz je to horsi a u hatchbacku byt proste musi (ikdyby to bylo SUV coupe)

chacha
24. července • 11:29

Zadní stěrač můžeš mít i na 911.;-)

Doporučujeme

Články odjinud