Mě přijdou tyhle kategorie aut zbytečný a drahý,ale jak už bylo řečeno je to in takže auta pro snobáče
Jasně, když mám Tiguana tak jsem snob. A soused s Dusterem taky? :-D
Ne s Tiguanem nejsi snob, ale kdyz tuhle Q3 rozumne vybavis, je to za cenu dvou Toguanu, byt je to vlastne stejny auto...
V téhle nesmyslné kategorii se očividně VW poučil u BMW i u MB jak to vypadat nemá a stejně jako Cayene Coupé, tak i tohle kvéčko mají obstojnou siluetu. Jen to pořád nechápu. Není to zábavný, není to praktický, není to hezký, ale lidi to chtějí. Proč?
Citi se bezpecneji a je to in.Ze to jezdi v zatackach naprd moc nevadi a ze se to prevraci kvuli vysokemu tezisti, o tom jednoduse nevedi :-)
PS to prevraceni jsem myslel pri bouracceAle nez me zacnete rikat, ze jsem blbej, mrknete jak se tenhle GLE AMg prevrati jen tak na kruhaci, to se vam s normalnim autem nepovede :-) https://youtu.be/NIzrVcZH07w
To asi řídila paní co se snažila před lety vjet do vrat s Ovtavií I. :-D
Píšeš hlouposti.
A co rikas na ten link dole?Ja nerikam blbosti, ja rikam pravdu.
To znám a nechápu to. Pro mne je zajímavé tohle: https://www.youtube.com/watch... Kolik placatých aut to zvládne?
Nojo ale ze to nechapes neznamena, ze to neni pravda.Zkratka teziste je vysoko, to je cely, fyziku proste neokecas. Mimochodem treba Tesla X ma teziste tak nizko, ze by se to nestalo.Jinak uz jsou i statistiky ze kterych vyplyva, ze SUV se statisticky pri nehodach casteji preklopi. A to pro pasazery velice nebezpecne, protoze tribodovy pas te neudrzi, v beznrm aute to neni jako v rallye kde jsou nabeton prikurtovani ctyrbodovym pasem.
Je to návrat k normální velikosti automobilu. Proto.
Mimochodem já tou kategorií myslím tuhle kočkopsí kategorii "SUV coupé" - tedy není to ani SUV (praktický) ani coupé (zábavný) a navíc to většinou vypadá hůř, než první Fiat Multipla.
Ok a co tedy byla "normální velikost automobilů" - o jaké době se bavíme?
Řekněme do doby první Octávky.
To se psal rok 96 a jezdilo ve Felicii, za tri roky prisla Fabie. Kdo mel na vic koupilOjetou Audi 80/100 a frajeri frceli v petkovym bavoraku.Kdo potreboval offroad nebo tahat auta z nemecka, poridil si nejakej Nissan Patrol...
To se psal rok 1960. :-)
Protože chtějí něco nového, jiného než měli. Do SUV se lépe sedá a to dokupy je výsledek.
SUV chápu, ale tyhle SUV coupé nechápu - o tom je řeč. Nedává to smysl prakticky, kdy oproti klasické variantě SUV většinou ztrácíte komfort zadních sedadel i velikosti kufru. Navíc to nikdy nebude tak zábavné, jako klasické kupé a krásu doposud nepobralo žádné auto z této kategorie. Tedy dalo by se souhlasit s tím, že se nudí a hledají prostě něco nového, ale tohle vlastně nepřináší žádnou přidanou hodnotu, nebo mě žádná nenapadá. Proto se ptám.
Hele a ma to vzadu sterac. Aspon jedna automobilka jeste chape, ze sterac vzadu je proste nezbynost ... :-)PS: u limuziny se to ozelet da, tam se okno tolik nespini a ma slusny sklon takze v zime snih se jeste da, ale treba u Arteona a A5 uz je to horsi a u hatchbacku byt proste musi (ikdyby to bylo SUV coupe)
Zadní stěrač můžeš mít i na 911.;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.