Audi Q3 Sportback oficiálně: Už jsme v něm seděli! Změn je víc, než se čekalo

Freddka  |  24. 07. 2019 09:40

Hele a ma to vzadu sterac. Aspon jedna automobilka jeste chape, ze sterac vzadu je proste nezbynost ...

PS: u limuziny se to ozelet da, tam se okno tolik nespini a ma slusny sklon takze v zime snih se jeste da, ale treba u Arteona a A5 uz je to horsi a u hatchbacku byt proste musi (ikdyby to bylo SUV coupe)

Odpovědět  |   | 
chacha  |  24. 07. 2019 11:29

Zadní stěrač můžeš mít i na 911.

Odpovědět  |   | 
JK  |  24. 07. 2019 10:41

V téhle nesmyslné kategorii se očividně VW poučil u BMW i u MB jak to vypadat nemá a stejně jako Cayene Coupé, tak i tohle kvéčko mají obstojnou siluetu. Jen to pořád nechápu. Není to zábavný, není to praktický, není to hezký, ale lidi to chtějí. Proč?

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  24. 07. 2019 10:51

Protože chtějí něco nového, jiného než měli. Do SUV se lépe sedá a to dokupy je výsledek.

Odpovědět  |   | 
JK  |  24. 07. 2019 14:27

SUV chápu, ale tyhle SUV coupé nechápu - o tom je řeč. Nedává to smysl prakticky, kdy oproti klasické variantě SUV většinou ztrácíte komfort zadních sedadel i velikosti kufru. Navíc to nikdy nebude tak zábavné, jako klasické kupé a krásu doposud nepobralo žádné auto z této kategorie. Tedy dalo by se souhlasit s tím, že se nudí a hledají prostě něco nového, ale tohle vlastně nepřináší žádnou přidanou hodnotu, nebo mě žádná nenapadá. Proto se ptám.

Odpovědět  |   | 
suv  |  24. 07. 2019 12:14

Je to návrat k normální velikosti automobilu. Proto.

Odpovědět  |   | 
JK  |  24. 07. 2019 14:14

Ok a co tedy byla "normální velikost automobilů" - o jaké době se bavíme?

Odpovědět  |   | 
suv  |  24. 07. 2019 16:02

Řekněme do doby první Octávky.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  24. 07. 2019 17:22

To se psal rok 96 a jezdilo ve Felicii, za tri roky prisla Fabie. Kdo mel na vic koupil
Ojetou Audi 80/100 a frajeri frceli v petkovym bavoraku.
Kdo potreboval offroad nebo tahat auta z nemecka, poridil si nejakej Nissan Patrol...

Odpovědět  |   | 
suv  |  24. 07. 2019 18:16

To se psal rok 1960.

Odpovědět  |   | 
JK  |  24. 07. 2019 14:22

Mimochodem já tou kategorií myslím tuhle kočkopsí kategorii "SUV coupé" - tedy není to ani SUV (praktický) ani coupé (zábavný) a navíc to většinou vypadá hůř, než první Fiat Multipla.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  24. 07. 2019 12:38

Citi se bezpecneji a je to in.
Ze to jezdi v zatackach naprd moc nevadi a ze se to prevraci kvuli vysokemu tezisti, o tom jednoduse nevedi

Odpovědět  |   | 
suv  |  24. 07. 2019 12:40

Píšeš hlouposti.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  24. 07. 2019 12:42

A co rikas na ten link dole?
Ja nerikam blbosti, ja rikam pravdu.

Odpovědět  |   | 
suv  |  24. 07. 2019 12:48

To znám a nechápu to. Pro mne je zajímavé tohle: https://www.youtube.com/watch... Kolik placatých aut to zvládne?

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  24. 07. 2019 12:57

Nojo ale ze to nechapes neznamena, ze to neni pravda.
Zkratka teziste je vysoko, to je cely, fyziku proste neokecas. Mimochodem treba Tesla X ma teziste tak nizko, ze by se to nestalo.
Jinak uz jsou i statistiky ze kterych vyplyva, ze SUV se statisticky pri nehodach casteji preklopi. A to pro pasazery velice nebezpecne, protoze tribodovy pas te neudrzi, v beznrm aute to neni jako v rallye kde jsou nabeton prikurtovani ctyrbodovym pasem.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  24. 07. 2019 12:42

PS to prevraceni jsem myslel pri bouracce
Ale nez me zacnete rikat, ze jsem blbej, mrknete jak se tenhle GLE AMg prevrati jen tak na kruhaci, to se vam s normalnim autem nepovede https://youtu.be/NIzrVcZH07w

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  24. 07. 2019 13:00

To asi řídila paní co se snažila před lety vjet do vrat s Ovtavií I.

Odpovědět  |   | 
Matrin  |  24. 07. 2019 13:24

Mě přijdou tyhle kategorie aut zbytečný a drahý,ale jak už bylo řečeno je to in takže auta pro snobáče

Odpovědět  |   | 
suv  |  24. 07. 2019 15:45

Jasně, když mám Tiguana tak jsem snob. A soused s Dusterem taky?

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  24. 07. 2019 17:23

Ne s Tiguanem nejsi snob, ale kdyz tuhle Q3 rozumne vybavis, je to za cenu dvou Toguanu, byt je to vlastne stejny auto...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A