Audi Q3 od Abt: síla (skoro) pro všechny

Německý ladič Abt Sportsline představil sadu úprav pro kompaktní SUV od Audi. A dostane se na „benzíny“ i „diesely“.

U Abt Sportsline se specializují na produkty koncernu Volkswagen Group s opravdovou svědomitostí a zarputilostí. V jejich hledáčku se pravidelně objevují hlavně vozy značek Volkswagen a Audi. Ze sféry prvně zmíněné značky si jistě vzpomenete třeba na nedávné stavby Volkswagen Tiguan Abt s výkonem až 250 koní nebo vůbec první projekt na základě nového „brouka“, tj. VW „Speedy Beetle“, od Audi pak pochází sedany Abt AS8 a Audi A6 Abt, jež se bohužel soustředí na vznětové motory.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nové Audi Q3 od Abt Sportsline má naštěstí co nabídnout také zastáncům zážehových pohonných jednotek, neboť úpravy se dotýkají motorů 2,0 TDI CR i 2,0 TFSI. Aby se neřeklo, modifikací prošel také exteriér vozu opatřený novým bodykitem. Těšit se můžete na robustněji a čistěji působící masku chladiče, přední spoiler, dekory v imitaci uhlíkových kompozitů na prazích a okolo podběhů kol, střešní spoiler a náznak difuzoru v zadním nárazníku.

Čtěte také:

Abt Volkswagen Golf R posílený na 310 koní (228 kW)
Abt Audi TT RS dává až 500 koní (368 kW)
Abt Volkswagen Touareg, přes Porsche Inter Auto dostupný i u nás
Abt Audi A1: květinový tuning
Abt Volkswagen Transporter T5: tuning i pro dodávku

Nabídka upravených pohonných jednotek prakticky kopíruje škálu připravenou pro již zmíněný VW Tiguan Abt a na její špici stojí jednotka 2,0 TFSI. Pokud za výchozí model vezmete sériovou verzi naladěnou na 211 koní (155 kW), dočkáte se po úpravách Abt Power až 250 koní (184 kW). Provedení 2,0 TFSI s výkonem 170 koní (125 kW) pak posílí na 210 koní (154 kW). U dieselů 2,0 TDI jsou posuny následující: ze 140 koní (103 kW) vytvoří 170 koní (125 kW) a ze 177 koní (130 kW) vykřešou 195 koní (143 kW).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Pánové z Abt Sportsline pracují také na vlastním sportovním pérování, připlatit si budete moci také za litá kola Abt řad CR a DR s průměry od 18 do 20 palců.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků