Audi Q3 od Abt: síla (skoro) pro všechny

Německý ladič Abt Sportsline představil sadu úprav pro kompaktní SUV od Audi. A dostane se na „benzíny“ i „diesely“.

U Abt Sportsline se specializují na produkty koncernu Volkswagen Group s opravdovou svědomitostí a zarputilostí. V jejich hledáčku se pravidelně objevují hlavně vozy značek Volkswagen a Audi. Ze sféry prvně zmíněné značky si jistě vzpomenete třeba na nedávné stavby Volkswagen Tiguan Abt s výkonem až 250 koní nebo vůbec první projekt na základě nového „brouka“, tj. VW „Speedy Beetle“, od Audi pak pochází sedany Abt AS8 a Audi A6 Abt, jež se bohužel soustředí na vznětové motory.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nové Audi Q3 od Abt Sportsline má naštěstí co nabídnout také zastáncům zážehových pohonných jednotek, neboť úpravy se dotýkají motorů 2,0 TDI CR i 2,0 TFSI. Aby se neřeklo, modifikací prošel také exteriér vozu opatřený novým bodykitem. Těšit se můžete na robustněji a čistěji působící masku chladiče, přední spoiler, dekory v imitaci uhlíkových kompozitů na prazích a okolo podběhů kol, střešní spoiler a náznak difuzoru v zadním nárazníku.

Čtěte také:

Abt Volkswagen Golf R posílený na 310 koní (228 kW)
Abt Audi TT RS dává až 500 koní (368 kW)
Abt Volkswagen Touareg, přes Porsche Inter Auto dostupný i u nás
Abt Audi A1: květinový tuning
Abt Volkswagen Transporter T5: tuning i pro dodávku

Nabídka upravených pohonných jednotek prakticky kopíruje škálu připravenou pro již zmíněný VW Tiguan Abt a na její špici stojí jednotka 2,0 TFSI. Pokud za výchozí model vezmete sériovou verzi naladěnou na 211 koní (155 kW), dočkáte se po úpravách Abt Power až 250 koní (184 kW). Provedení 2,0 TFSI s výkonem 170 koní (125 kW) pak posílí na 210 koní (154 kW). U dieselů 2,0 TDI jsou posuny následující: ze 140 koní (103 kW) vytvoří 170 koní (125 kW) a ze 177 koní (130 kW) vykřešou 195 koní (143 kW).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Pánové z Abt Sportsline pracují také na vlastním sportovním pérování, připlatit si budete moci také za litá kola Abt řad CR a DR s průměry od 18 do 20 palců.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků