Audi Q3: nejmenší z rodu se ukáže už v Šanghaji

Německé Audi postupně rozšiřuje svou řadu crossoverů o čím dál menší modely. Po prvním exempláři s označením Q7 přišel jeho kompaktní sourozenec Q5 a zanedlouho přibude další. Tentokrát se bude jmenovat Q3. V uplynulém týdnu se spekulovalo na toto téma o sto šest, přičemž se nakonec potvrdily zprávy o tom, že si novinka svou světovou premiéru odbude už na blížícím se autosalonu v Šanghaji. Audi Q3 se postaví například proti BMW X1 nebo v České republice nedávno představenému Range Roveru Evoque.

Na úvod by měla čítat nabídka motorizací celkem tři dvoulitrové položky. Roli nejdostupnějšího plní motor 2.0 TFSI naladěný na výkon 170 koní. Spolupracovat bude s manuální šestistupňovou převodovkou. Výkonnější alternativu tvoří stejná jednotka disponující maximem 211 koní. Ta už využívá automatickou převodovku S Tronic. Pokud toužíte po naftovém agregátu, příliš si vybírat nemůžete. K dispozici je klasické TDI (170 k) taktéž spojeno se samočinnou převodovkou.

Výroba nového Audi Q3 bude probíhat ve Španělsku. Do prodeje se vůz dostane ještě letos na podzim. Další detaily mají být zveřejněny už za pár dní, tedy “zůstaňte na příjmu“.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek

 

 

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků