Audi Q3: nejmenší z rodu se ukáže už v Šanghaji

Německé Audi postupně rozšiřuje svou řadu crossoverů o čím dál menší modely. Po prvním exempláři s označením Q7 přišel jeho kompaktní sourozenec Q5 a zanedlouho přibude další. Tentokrát se bude jmenovat Q3. V uplynulém týdnu se spekulovalo na toto téma o sto šest, přičemž se nakonec potvrdily zprávy o tom, že si novinka svou světovou premiéru odbude už na blížícím se autosalonu v Šanghaji. Audi Q3 se postaví například proti BMW X1 nebo v České republice nedávno představenému Range Roveru Evoque.

Na úvod by měla čítat nabídka motorizací celkem tři dvoulitrové položky. Roli nejdostupnějšího plní motor 2.0 TFSI naladěný na výkon 170 koní. Spolupracovat bude s manuální šestistupňovou převodovkou. Výkonnější alternativu tvoří stejná jednotka disponující maximem 211 koní. Ta už využívá automatickou převodovku S Tronic. Pokud toužíte po naftovém agregátu, příliš si vybírat nemůžete. K dispozici je klasické TDI (170 k) taktéž spojeno se samočinnou převodovkou.

Výroba nového Audi Q3 bude probíhat ve Španělsku. Do prodeje se vůz dostane ještě letos na podzim. Další detaily mají být zveřejněny už za pár dní, tedy “zůstaňte na příjmu“.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek

 

 

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků