Audi Q3: kompaktní SUV od Audi představeno

12 komentářů

Vana666
14. dubna • 9:59

To má fakt trvalý pohon 4x4 ?
Oni tam už nedávají haldex ?

pedroeu
14. dubna • 11:51

nema nahodou mat Q3 len haldex?

mojda
14. dubna • 13:21

myslíš quattro?

pedroeu
14. dubna • 13:50

Quattro je len marketingova znacka, moze sa pod nim skyvat aj haldex(pripojitelny) aj torsen(permanentny). Taktiez niektore nove modely audi uz namiesto torsenu pouzivaju iny permanentny system, myslim, ze priamo made in audi...ale tato Q3 by mala mat pripojitelny haldex (4gen. najskor).

PV
14. dubna • 21:39

Pod značkou quattro jsou 3 druhy 4x4:
- full-time s Torsenem (A4, A5, A6, A8, Q5, resp. Q7)
- full-time s korunovým diferenciálem (RS5, nová A6, A7)
- Haldex (A3, TT, a nově i Q3)

Roebuck
14. dubna • 8:52

Mam pocit, ze dizajn Audi ide dole vodou. Dnes aj korejci urobia atraktivnejsie auto.

makovnicek
16. dubna • 20:48

co uz, snazia sa kopirovat Daciu, a nejde im to

JSlintak
14. dubna • 6:44

730 000,- Kč základní cena, když k tomu budu chtít automat, kožené potahy a navigaci, lepší audiosystém, tak se cena vyhoupne na 2 miliony. Takové auto je k ničemu. Kdo na to nemá, bude jezdit v kompromisu za 730 000 pomalu bez airbagů, kdo na to má, tak si určitě koupí něco lepšího. Dle mého názoru úplně zbytečná modelová řada, zbytečná značka. Jednoznačně bych volil Land Rover, nebo Volvo.

astario
15. dubna • 22:54

naprosto souhlasím... osobně raději lehce méně vybavenou Q5 a nebo úplně nejraději novou X3, než tenhle napůl (ne-)použitelný vehikl...

JSlintak
16. dubna • 22:01

Přesně tak. Nechci se tady vychvalovat, ale pro představu - měli jsme s přítelkyní Allroada (2008)... Byla to 4.2 FSI - začal zlobit kompresor podvozku a vlastně podvozek a jeho "logika" komplet... Výměna 200.000,- Kč, systém MMI - tehdy v plenkách totálně sekavý a nespolehlivý, navigace naprosto zbytečná - jednak opožděná asi o 10 km a nemluvě o opotřebení příplatkové kůže (celkem vyšla dvoubarevná sedadla v barvách modro-bílé asi na 150 tisíc) a po asi 500 km se modrá vyšoupala a vypadalo to jako nějaká náhražka... Prodejce to nechtěl uznat na reklamaci, tak jsme to nechali tak.Za vidinou pokroku a pod určitou zaujatostí designu - jsme se rozhodli pro Q7. V roce 2009 jsme tedy přebírali stříbrnou 4.2 TDI - rovněž vlivem výbavy, kterou by člověk pokládal za standartní se z pohledu Audi jako nadstandartní vyšplhala téměř na 4 miliony. A světe div se - problémy začaly už při cestě domů ze salonu.... Začalo zlobit přední pravé světlo - prodejce reklamaci uznal jako že do něj mohlo zetéct při dešti a voda napáchala škody. Následně začal zlobit zase podvozek, celá elektronika blbla, auto nechtělo jet víc než 30 km v hodině, zamykání - jednou se zamknulo, podruhé ne. Alarm začal pískat na celé parkoviště a nešlo to zrušit. Jakmile přišla zima, tak ani jedno sedadlo nevyhřívalo.... Dále například při stání na křižovatce se samovolně otevřelo víko kufru... To pak člověk musí vystoupit a zavřít ho a stávalo se to téměř pořád. Tím došla trpělivost a vzali jsme oba vozy - jak Allroada, tak Q7 a chtěli jsme jej vrátit prodejci, protože reklamace neuznávali a vrážet do auta částky hodnoty Fabie nemělo logiky. Tak nám milý prodejce oznámil, že nám ho zpět nevemou, ale mohou oba vozy vykoupit... Po zadání VIN a všech parametrů - podotýkám, že Allroad měl najeto 4300 Km, byl dva roky starý a Q7 měla 98 tisíc a byla ani ne rok stará - nabídli nám za oba vozy 1.160.000,- Kč!!!! Tím moje oddanost a důvěra ve značku naprosto skončila!!Oni uvedou model, například A6. Hodí tam látkové potahy, manuální klimu a šlus. Když chceš víc, tak si připlať... Tím hodíš za auto naprosto běžně přes 2 miliony. Když si vemu stejně vybaveného Superba, nebo Passata, tak to vyjde o půl milionu levněji. Celkově se mi značka Audi zdá nesmyslná. Už i ten Renault nabízí v reklamě sedadla a la thajské masáže - a za jakou cenu?Určitě se můj názor nebude líbit několika lidem, ale kdo má Audi a má stejné problémy jako my, tak ví, kdo nemá Audi, tak neuvěří. Určitě se najdou i kusy, které jsou naprosto v pohodě, ale celkově je uvažování a přístup značky nekorektní. Měli by to stou příplatkovou výbavou nějak pořešit.My teď máme Land Rover Range Rover Sport, ale určitě bych příště řešil BMW, některé s XDrive, ať už X3, nebo nejlépe X5. Taky sice mají položky za příplatek, ale jízdní vlastnosti a technika je někde jinde a o spolehlivosti nemluvě. Tolik na upřesnění značky Audi, snad to budoucí majitelé vezmou na úvahu a odradí je to od případných starostí. Děkuji.

VANDIT
18. dubna • 12:00

no tak to jsi mel fakt smulu na Ntou ... zrejme vsechny vyrobeny nekde ve vietnamu nebo co... kolem mne nikdo nema s audi (A4,A6,A8,Q7, stara RS4 2.7biturbo atd) zasadnejsi problem... to co popisujes s Q7 je auto ktery nekdo poskladal doma v garazi...

JSlintak
18. dubna • 18:28

No prostě hotové peklo, které ještě znepříjemňoval prodejce/servis. Audi jsou krásné designově, to nesmím křivdit, ale myslím si že slogan "Náskok díky technice" nepoužívají až tak v plném právu. Možná mají některé technické vymoženosti. jako třeba nová A8, která spolupracuje s mapovými podklady, ale ptám se nakolik je to spolehlivé? To už nikdo neřekne.
Konkurenčně není co řešit, nyní už bych šel jedině do BMW X5, nebo do Cayenna. Tyhle dvě auta si myslím, že jsou na vrcholu.

Doporučujeme

Články odjinud