Audi Q3 dokáže zaparkovat na zdi. Tedy alespoň podle reklamy

Audi Q3 dokáže zaparkovat na zdi. Tedy alespoň podle reklamy

Kanadská pobočka Audi představila novou reklamu na model Q3. Jistá pán zde evidentně nemůže najít dostatečné parkovací místo, a tak použije celkem netradiční fintu. Své Audi opře o zeď a aniž by příliš šlapal na plyn, zaparkuje šikmo.

Audi RS Q3: první RS mezi SUV Audi naživo

Audi RS Q3: první RS mezi SUV Audi naživo

Audi tímto zřejmě chtělo demonstrovat fakt, že je Q3 kompaktní crossover, který zvládne na jedné straně s přehledem městské cestování, na straně druhé nabídne vyšší podvozek, pohon všech kol a tudíž také možnost vyrazit za dobrodružstvím. Asi nám nezbude nic jiného, než stejný kousek vyzkoušet v praxi během testu.

Audi Q3: první jízdní dojmy

Audi Q3: první jízdní dojmy

Že se Q3 dostala na zeď docela jiným než prezentovaným způsobem, to dokládá druhé přiložené video. Tuhle reklamu si tak můžeme zařadit do kategorie pohádek, kde je třeba video, v rámci kterého prezentoval Hyundai svou závodní i20...

bazar

Audi A5 2
Rok výroby: 2013
Stav: 114 111 km
Cena: 600 000 Kč
Audi A3 1,9
Rok výroby: 2010
Stav: 57 337 km
Cena: 276 000 Kč
Audi A4 3
Rok výroby: 2014
Stav: 97 986 km
Cena: 530 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2008
Stav: 211 026 km
Cena: 250 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2008
Stav: 228 872 km
Cena: 250 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2008
Stav: 150 130 km
Cena: 250 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků