Audi Q3: český ceník začíná na 802 000 Kč

10 komentářů

Antiautomat
12. srpna • 10:11

kedy sa zacnu vyrabat nafukovacie auta? Potom staci cenu urcit podla toho ako sa to nafukne, priplatok bude prave za ten pouzity vzduch. BMW uz to robi s motormi, preco to nezacat robit s celym autom?

tt
10. srpna • 11:22

Zapomneli jste napsat ze je to v podstate predrazeny GOLF na vyssich perech:-)
viz. platforma PQ35 PQ35 platform cars (Typ numbers in brackets) (en.wikipedia.org ... Audi A3 Mk2 (8P)
Audi TT Mk2 (8J)
Volkswagen Touran (1T)
Volkswagen Caddy (2K)
SEAT Altea (5P)
Volkswagen Golf Mk5 / GTI / R32 / Rabbit Mk5 (1K)
Škoda Octavia Mk2 (1Z)
Volkswagen Golf Plus (5M)
SEAT Toledo Mk3 (5P)
Volkswagen Jetta Mk5 (1K)
SEAT León Mk2 (1P)
Volkswagen Eos (1F)
Volkswagen Tiguan (5N)
Volkswagen Scirocco (13)
Volkswagen Golf Mk6 (5K)
Škoda Yeti (5J)
Škoda Superb (3T)
Audi Q3
Volkswagen Jetta Mk6 (NCS)
Volkswagen Beetle (2011-)

Radek
10. srpna • 11:25

Pššt, nikomu to neříkej, ať těm lidem nekazíš radost ....B-]

Rode
10. srpna • 14:32

nekazis radost v cem? je velmi usmevne resit platformy, pricemz platforma neni nic jineho, nez modularni system umoznujic nasazeni podvozku, karoserie a to v ruznych systemech a typech a velikostech. To, ze na jedne platforme vyjizdi mraky aut je naprosto normalni a naopak potrebne, aby se snizovaly naklady na vyvoj. Unikatni platformy se pouzivaji jen u vybranych drahych aut.
Takze tak, jako pouziva VW platformy treba pro 10-20 modelu, tak to pouziva uplne kazda automobilka a casto je na jedne platforme postaven jak prcek, tak velky vuz. Jak predni pohon, tak 4kolka, zadni nahon apod.
Je to jako u baraku. Na lite zakladove desce stoji marigotky, barky, haly, panelaky apod. a pritom je to furt "stejna zakladova deska".
Hlupaci ala Radik apod. tim objevuji ameriku a ostatnim je to burt.

tt
10. srpna • 14:51

Ja jsem prave s G5 spokojen a smeju se lidem co kupuji porad nova auta na stejne platforme :-) ja si naopak pockam na novou platformu pocitam ze mozna uz u G7

Timo
10. srpna • 11:52

Vzhledem k tomu, že to má nejtužší kastli ve své třídě, tak v použité platformě nevidím jediný problém.B-]

Pavel
10. srpna • 13:08

A jak velká je ta tuhost ? Pokud možno v Nm/deg prosím.

Timo
10. srpna • 13:55

U Tiguanu činí 34000 Nm/deg. U Q3 se dá očekávat, že bude ještě o nějaké to procento vyšší (menší díry v kastli, novější model...). Jen pro srovnání LR Freelander má 28000 Nm/deg, golf V 25000 Nm/deg (golf VI 27000), bmw e90 23000...

Tomas B
10. srpna • 10:51

Pánové a co je bmw x1 xdrive 28i......ach jo, zase je mi z vás smutno

RR
10. srpna • 11:49

Ano, redaktor je natolik líný, že ani neotevře bmw.cz a nepodívá se na aktuální ceník. Kdyby tak učinil, nepsal by takovou blbost... :-O

Doporučujeme

Články odjinud