Audi Q3: český ceník začíná na 802 000 Kč

Nové kompaktní SUV značky Audi už zná svou českou cenu. Nejdostupnější provedení s motorem 2.0 TFSI, pohonem všech kol quattro a šestistupňovou manuální převodovkou vás vyjde na 802 000 Kč. K dispozici je také výkonnější verze benzinového dvoulitru spojená s automatickou převodovkou nebo dieselové TDI taktéž s automatem.

Základní motorizace nabídne 170 koní. Pokud budete chtít o 41 koní výkonnější benzinový motor a sedmistupňový S tronic, musíte ze svého účtu vydat 894 900 Kč. Dieselová verze s maximálním výkonem 177 koní stojí 869 900 Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V sériové výbavě pro Audi Q3 najdeme mimo jiné šestnáctipalcová litá kola, klimatizaci, rádio s CD, elektromechanickou ruční brzdu nebo elektricky stavitelná zpětná zrcátka. Pro silnější dvoulitr TFSI vám Audi přidá ještě asistent rozjezdu do kopce. Jak už je tomu u této automobilky zvykem, seznam příplatkových prvků je velmi obsáhlý. Tak například za automatickou klimatizaci zaplatíte 15 135 Kč, nejdostupnější navigace stojí 31 896 Kč, rozhraní Bluetooth 8 245 Kč, parkovací asistent 10 993 Kč a tak dále. Připlácet můžete také za příjem televizního signálu, luxusní kožené sedačky nebo systém Audi Drive Select.

ModelPřevodovkaVýkonCena včetně DPH
Q3 2.0 TFSI quattro6 st. 170 k802 000 Kč
Q3 2.0 TFSI S tronic quattro7 st. 211 k894 900 Kč
Q3 2.0 TDI S tronic quattro7 st.177 k869 900 Kč


Oproti základnímu provedení Volkswagenu Tiguan 2.0 TSI 4Motion je nejdostupnější Audi Q3 2.0 TSI quattro dražší o 145 000 Kč. Konkurenční BMW X1 se nenabízí v provedení s podobně silným benzinovým dvoulitrem a pohonem všech kol. Porovnávat tak můžeme jenom naftové čtyřválce. BMW X1 xDrive 20d stojí v základu 816 250 Kč, takže je levnější přibližně o 50 000 Kč. Příští rok by se mělo na trhu objevit také ostré provedení Q3 RS s pětiválcem pocházejícím z modelu RS3.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků