Audi Q3: český ceník začíná na 802 000 Kč

Nové kompaktní SUV značky Audi už zná svou českou cenu. Nejdostupnější provedení s motorem 2.0 TFSI, pohonem všech kol quattro a šestistupňovou manuální převodovkou vás vyjde na 802 000 Kč. K dispozici je také výkonnější verze benzinového dvoulitru spojená s automatickou převodovkou nebo dieselové TDI taktéž s automatem.

Základní motorizace nabídne 170 koní. Pokud budete chtít o 41 koní výkonnější benzinový motor a sedmistupňový S tronic, musíte ze svého účtu vydat 894 900 Kč. Dieselová verze s maximálním výkonem 177 koní stojí 869 900 Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V sériové výbavě pro Audi Q3 najdeme mimo jiné šestnáctipalcová litá kola, klimatizaci, rádio s CD, elektromechanickou ruční brzdu nebo elektricky stavitelná zpětná zrcátka. Pro silnější dvoulitr TFSI vám Audi přidá ještě asistent rozjezdu do kopce. Jak už je tomu u této automobilky zvykem, seznam příplatkových prvků je velmi obsáhlý. Tak například za automatickou klimatizaci zaplatíte 15 135 Kč, nejdostupnější navigace stojí 31 896 Kč, rozhraní Bluetooth 8 245 Kč, parkovací asistent 10 993 Kč a tak dále. Připlácet můžete také za příjem televizního signálu, luxusní kožené sedačky nebo systém Audi Drive Select.

ModelPřevodovkaVýkonCena včetně DPH
Q3 2.0 TFSI quattro6 st. 170 k802 000 Kč
Q3 2.0 TFSI S tronic quattro7 st. 211 k894 900 Kč
Q3 2.0 TDI S tronic quattro7 st.177 k869 900 Kč


Oproti základnímu provedení Volkswagenu Tiguan 2.0 TSI 4Motion je nejdostupnější Audi Q3 2.0 TSI quattro dražší o 145 000 Kč. Konkurenční BMW X1 se nenabízí v provedení s podobně silným benzinovým dvoulitrem a pohonem všech kol. Porovnávat tak můžeme jenom naftové čtyřválce. BMW X1 xDrive 20d stojí v základu 816 250 Kč, takže je levnější přibližně o 50 000 Kč. Příští rok by se mělo na trhu objevit také ostré provedení Q3 RS s pětiválcem pocházejícím z modelu RS3.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků