Audi Q2: S litrovým tříválcem stojí 584.900 Kč

České zastoupení Audi zveřejnilo ceny nejmenšího SUV Q2. S litrovým motorem, předním pohonem a manuální převodovkou začínají na 584.900 Kč.

Nabídka Audi Q2 je na českém trhu rozdělená do třech základních linií – Q2, Sport a Design. Stejně jako u mainstremového Seatu Ateca je základem litrový tříválec TSI o výkonu 85 kW a točivém momentu 200 N.m, cena je ale prémiová. Vůz stojí nejméně 584.900 Kč a může disponovat akčním paketem Lifestyle v ceně 67.600 Kč se zvýhodněním 30 procent, případně 100 procent, pokud se rozhodnete pro značkové financování.

Ženeva 2016 živě: Audi Q2 si vytváří trh samo pro sebe

Ženeva 2016 živě: Audi Q2 si vytváří trh samo pro sebe

Také díky němu má vůz vše standardu litá 16“ kola (v základu jsou jinak plechová), parkovací senzory, MMI rádio plus se sedmipalcovým displejem, bluetooth, vyhřívaná přední sedadla, tempomat nebo multifunkční sportovní volant. Z další sériové výbavy se sluší zmínit třeba klimatizaci, progresivní řízení, šest airbagů nebo systém Audi pre sense fron, který dokáže zmírnit nebo zcela odvrátit hrozící kolizi.

Audi Q2 – technická data zážehových motorů
Motor 1.0 TFSI 1.4 TFSI COD
Zdvihový objem [cm3] 999 1395
Válce/ventily 3/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 85/5500 110/5000-6000
Točivý moment [N.m/min] 200/2000-3500 250/1500-3500
Převodovka 6M (7A) 6M (7A)
Max. rychlost [km/h] 190 208 (208)
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,7 (10,5) 8,5 (8,5)
Cena Q2 [Kč] 584.900 648.900
Cena Sport [Kč] 635.900 699.900
Cena Design [Kč] 635.900 699.900
*Příplatek za převodovku DSG činí 57.000 Kč

Litrový motor lze pořídit také ve spojení s převodovkou DSG, to se pak ale cena vyšplhá na 641.900 Kč. Silnější čtyřválcová čtrnáctistovka TFSI s vypínáním válců stojí nejméně 648.900 Kč (705.900 Kč s převodovkou DSG), nejlevnější turbodiesel 1.6 TDI/85 kW pak vychází na 650.900 Kč. Na samém vrcholu je čtyřválec 2.0 TDI/140 kW kombinovaný s převodovkou DSG a pohonem všech kol. Stojí 899.900 Kč.

Audi Q2: Nejmenší z řady Q vstoupil do výroby v Ingolstadtu  

Audi Q2: Nejmenší z řady Q vstoupil do výroby v Ingolstadtu  

Linie Sport začíná s motorem 1.0 TFSI na částce 635.900 Kč, zahrnuje však například sedmnáctipalcová litá kola, lakované vnější díly karoserie nebo sportovní přední sedadla. Skladba motorů se napříč všemi výbavami nemění, snadno si tedy lze udělat obrázek o jednotlivých cenových rozdílech. Čtrnáctistovka TFSI/110 kW se jenom těsně drží pod sedmi sty tisíci korunami, na vrchol v podobě 2.0 TDI/140 kW DSG quattro si pak připravte 950.900 Kč. Zajímavostí je, že ceny linie Sport bez jediného rozdílu kopírují vrcholnou linii Design, liší se pouze skladba jednotlivých výbav.

Audi Q2 Edition #1 odmění první zákazníky sportovním paketem

Audi Q2 Edition #1 odmění první zákazníky sportovním paketem

České zastoupení Audi poskytuje na nový model Q2 čtyřletou záruku s omezením na 120.000 ujetých kilometrů, navíc v rámci uvedení na trh je vůz nabízen také ve speciálním provedení Edition #1 za příplatek 161.700 Kč (platí pro všechny motory). Edice zahrnuje například litá 19“ kola, speciální šedý lak karoserie Quantum, exteriérovým paketem S line nebo diodové přední světlomety s dynamickými směrovými blikači. Právě Edition #1 se v rámci výbavy prozatím jeví asi jako nejlepší volba.

Audi již na svých stránkách zveřejnilo kompletní ceník včetně nabídky výbavových prvků, vůz za cenu 584.900 Kč však hned tak nedostanete. Motory 1.0 TFSI (85 kW), 1.6 TDI (85 kW) a 2.0 TDI (110 kW) s tronic totiž budou dostupné až v prvním kvartálu příštího roku. První exempláře Audi Q2 se u dealerů objeví už začátkem listopadu.

Audi Q2 – technická data vznětových motorů
Motor 1.6 TDI 2.0 TDI 2.0 TDI quattro 2.0 TDI quattro
Zdvihový objem [cm3] 1598 1968 1968 1968
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 85/3250-4000 110/3500-4000 110/3500-4000 140/3500-4000
Točivý moment [N.m/min] 250/1500-3200 340/1750-3000 340/1750-3000 400/1900-3300
Převodovka 6M (7A) 7A 7A 7A
Max. rychlost [km/h] 190 208 202 218
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,7 8,5 8,7 7.0
Cena Q2 [Kč] 650.900 781.900 841.900 899.900
Cena Sport [Kč] 701.900 832.900 892.900 950.900
Cena Design [Kč] 701.900 832.900 892.900 950.900
*Příplatek za převodovku DSG činí 57.000 Kč

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Audi A5 2
Rok výroby: 2013
Stav: 114 111 km
Cena: 600 000 Kč
Audi A3 1,9
Rok výroby: 2010
Stav: 57 337 km
Cena: 276 000 Kč
Audi A4 3
Rok výroby: 2014
Stav: 97 986 km
Cena: 530 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2008
Stav: 211 026 km
Cena: 250 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2008
Stav: 228 872 km
Cena: 250 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2008
Stav: 150 130 km
Cena: 250 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků