Kompaktní crossover Audi Q2 profituje z digitálních pokroků značky.

Kompaktní crossover Audi Q2 profituje z digitálních pokroků značky.

Jeho sériovou výbavu doplňuje 12,3palcový virtuální kokpit s full HD rozlišením. Zdroj: Audi

Jeho sériovou výbavu doplňuje 12,3palcový virtuální kokpit s full HD rozlišením. | Zdroj: Audi

Ten poskytuje dvojici grafických režimů. V jednom mají dominantní pozici ukazatel rychlosti a otáček, ve druhém se změní a poskytnou více prostoru mapovým podkladům nebo informacím o multimédiích. Foto: Petr Homolka

Ten poskytuje dvojici grafických režimů. V jednom mají dominantní pozici ukazatel rychlosti a otáček, ve druhém se změní a poskytnou více prostoru mapovým podkladům nebo informacím o multimédiích. | Foto: Petr Homolka

V souvislosti se zvyšujícími se nátlaky Evropské unie, se stává pro Q2 samozřejmostí rozpoznávání dopravních značek, monitoring jízdy v pruhu, nouzové volání a parkovací asistent. Foto: Petr Homolka

V souvislosti se zvyšujícími se nátlaky Evropské unie, se stává pro Q2 samozřejmostí rozpoznávání dopravních značek, monitoring jízdy v pruhu, nouzové volání a parkovací asistent. | Foto: Petr Homolka

Vzhledem k ovládání dotykem nebo hlasem nebylo již třeba ovládacího segmentu na středovém tunelu. Foto: Petr Homolka

Vzhledem k ovládání dotykem nebo hlasem nebylo již třeba ovládacího segmentu na středovém tunelu. | Foto: Petr Homolka

Aktualizací prošel také 8,8palcový středový displej infotainmentu MMI. Foto: Petr Homolka

Aktualizací prošel také 8,8palcový středový displej infotainmentu MMI. | Foto: Petr Homolka

Jeho sériovou výbavu doplňuje 12,3palcový virtuální kokpit s full HD rozlišením. Zdroj: Audi
Ten poskytuje dvojici grafických režimů. V jednom mají dominantní pozici ukazatel rychlosti a otáček, ve druhém se změní a poskytnou více prostoru mapovým podkladům nebo informacím o multimédiích. Foto: Petr Homolka
V souvislosti se zvyšujícími se nátlaky Evropské unie, se stává pro Q2 samozřejmostí rozpoznávání dopravních značek, monitoring jízdy v pruhu, nouzové volání a parkovací asistent. Foto: Petr Homolka
Vzhledem k ovládání dotykem nebo hlasem nebylo již třeba ovládacího segmentu na středovém tunelu. Foto: Petr Homolka
6
Fotogalerie

Audi Q2 prošlo omlazením. Na pohled to asi nepoznáte, má více digitálních hraček

V Audi Q2 si užijete mnohem více zábavy i kvalitnější navádění do cíle. Vůz vám pomůže i s parkováním.

Kompaktní crossover Audi Q2 profituje z digitálních pokroků značky. Jeho sériovou výbavu doplňuje 12,3palcový virtuální kokpit s full HD rozlišením. Ten poskytuje dvojici grafických režimů. V jednom mají dominantní pozici ukazatel rychlosti a otáček, ve druhém se změní a poskytnou více prostoru mapovým podkladům nebo informacím o multimédiích. Sportovnější verze a modely s příplatkovou grafickou nadstavbou systému přidávají další dynamická schémata.

V souvislosti se zvyšujícími se nátlaky Evropské unie, se stává pro Q2 samozřejmostí rozpoznávání dopravních značek, monitoring jízdy v pruhu, nouzové volání a parkovací asistent. Aktualizací prošel také 8,8palcový středový displej infotainmentu MMI. Vzhledem k ovládání dotykem nebo hlasem nebylo již třeba ovládacího segmentu na středovém tunelu. Jeho místo nyní zabírá praktická přihrádka na drobnosti. Kromě rádia s digitálním příjmem je tu příprava pro aktivaci služeb Audi Connect a inteligentní navigaci. Díky vzdálenému přístupu můžete ovládat zámky dveří a zobrazit informace o vozidle včetně stavu paliva.

Zobrazení mapy v plné velikosti na virtuálním kokpitu využijete s největším příplatkovým balíčkem MMI Navigation plus. Kromě detailních satelitních podkladů, která jsou v zařízení uloženy 36 měsíců, mají cestující přístup ke Google službám, podrobným informacím o dopravě, parkovacích místech a online vyhledávání hudebního obsahu. Ten si nejlépe užijete s příplatkovou aparaturou Sonos se 13 reproduktory a subwooferem. Audi phone box integruje prostředí telefonu do systému MMI a zesílí jeho signál. Modernizované Audi Q2 bude na trhu dostupné v polovině roku. Česká cena zatím nebyla zveřejněna, ale v Německu vůz startuje v přepočtu na 727.000 Kč.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud