Audi Prologue opět na scéně. V Ženevě se ukáže jako Avant

Audi se bude na ženevském autosalonu prezentovat konceptem Prologue. Ano, stejný vůz byl k vidění už na autosalonu v Los Angeles minulý rok a letos začátkem ledna na veletrhu CES, do Ženevy ovšem zamíří verze Avant. Za pár týdnů si tak budeme moci prohlédnout to, co mohou v následujících letech očekávat zájemci o auto kategorie Mercedes-Benz CLS Shooting Brake.

Koncept Audi Prologue napovídá budoucí design značky

Koncept Audi Prologue napovídá budoucí design značky

První zveřejněné obrázky naznačují velmi dynamickou siluetu, velká kola (22"), ale také futuristický přístrojový štít a interiér vybavený místo běžných ovladačů displeji. Auto měří na délku 5,1 m a téměř dva metry na šířku.

Hybridní Audi Prologue s výkonem 687 koní jezdí úplně samo

Hybridní Audi Prologue s výkonem 687 koní jezdí úplně samo

Co přesně bude pod kapotou, to v tuto chvíli jisté není. Původní Prologue byl osazen čtyřlitrovým osmiválcem TFSI s výkonem 445 kW (605 k) a točivým momentem 750 Nm, na veletrhu CES byla ovšem prezentována hybridní verze. Celkový výkon byl navýšen na 505 kW (687 k) a točivý moment narostl až na 950 Nm. Normovaná spotřeba ale nedosahuje ani na osm litrů.

Prologue především naznačuje design budoucích modelů značky Audi. První, kdo by měl dostat prvky z této studie, bude nová generace A8.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků