Audi Prologue opět na scéně. V Ženevě se ukáže jako Avant

Audi se bude na ženevském autosalonu prezentovat konceptem Prologue. Ano, stejný vůz byl k vidění už na autosalonu v Los Angeles minulý rok a letos začátkem ledna na veletrhu CES, do Ženevy ovšem zamíří verze Avant. Za pár týdnů si tak budeme moci prohlédnout to, co mohou v následujících letech očekávat zájemci o auto kategorie Mercedes-Benz CLS Shooting Brake.

Koncept Audi Prologue napovídá budoucí design značky

Koncept Audi Prologue napovídá budoucí design značky

První zveřejněné obrázky naznačují velmi dynamickou siluetu, velká kola (22"), ale také futuristický přístrojový štít a interiér vybavený místo běžných ovladačů displeji. Auto měří na délku 5,1 m a téměř dva metry na šířku.

Hybridní Audi Prologue s výkonem 687 koní jezdí úplně samo

Hybridní Audi Prologue s výkonem 687 koní jezdí úplně samo

Co přesně bude pod kapotou, to v tuto chvíli jisté není. Původní Prologue byl osazen čtyřlitrovým osmiválcem TFSI s výkonem 445 kW (605 k) a točivým momentem 750 Nm, na veletrhu CES byla ovšem prezentována hybridní verze. Celkový výkon byl navýšen na 505 kW (687 k) a točivý moment narostl až na 950 Nm. Normovaná spotřeba ale nedosahuje ani na osm litrů.

Prologue především naznačuje design budoucích modelů značky Audi. První, kdo by měl dostat prvky z této studie, bude nová generace A8.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků