Audi Prologue opět na scéně. V Ženevě se ukáže jako Avant

Audi se bude na ženevském autosalonu prezentovat konceptem Prologue. Ano, stejný vůz byl k vidění už na autosalonu v Los Angeles minulý rok a letos začátkem ledna na veletrhu CES, do Ženevy ovšem zamíří verze Avant. Za pár týdnů si tak budeme moci prohlédnout to, co mohou v následujících letech očekávat zájemci o auto kategorie Mercedes-Benz CLS Shooting Brake.

Koncept Audi Prologue napovídá budoucí design značky

Koncept Audi Prologue napovídá budoucí design značky

První zveřejněné obrázky naznačují velmi dynamickou siluetu, velká kola (22"), ale také futuristický přístrojový štít a interiér vybavený místo běžných ovladačů displeji. Auto měří na délku 5,1 m a téměř dva metry na šířku.

Hybridní Audi Prologue s výkonem 687 koní jezdí úplně samo

Hybridní Audi Prologue s výkonem 687 koní jezdí úplně samo

Co přesně bude pod kapotou, to v tuto chvíli jisté není. Původní Prologue byl osazen čtyřlitrovým osmiválcem TFSI s výkonem 445 kW (605 k) a točivým momentem 750 Nm, na veletrhu CES byla ovšem prezentována hybridní verze. Celkový výkon byl navýšen na 505 kW (687 k) a točivý moment narostl až na 950 Nm. Normovaná spotřeba ale nedosahuje ani na osm litrů.

Prologue především naznačuje design budoucích modelů značky Audi. První, kdo by měl dostat prvky z této studie, bude nová generace A8.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků