Audi prodlužuje servisní intervaly

Od modelového roku 2002 čeká na zákazníky Audi zajímavé překvapení, související s návštěvami v autorizovaném servisu.
Audi prodlužuje servisní intervaly

Každý řidič by měl pravidelně navštěvovat autorizovaný servis „své“ značky. Dnes je minimální interval návštěv obvykle 15 000 km nebo jeden rok. Stále častěji se však intervaly pro garanční prohlídky prodlužují.

A právě toto prodloužení čeká na nové majitele automobilů Audi. Pokud mají  ve svém Audi zážehový motor, mohou nyní ujet 30 000 km a pokud mají motor vznětový, tak mohou ujet dokonce 50 000 km (mimo 3.3 TDI) bez nutnosti výměny oleje. Pokud tyto kilometry nestihnete najet do dvou let, musíte právě po dvou letech navštívit servis.

Prodloužení servisních intervalů bylo možné jednak díky stále rostoucí kvalitě motorových olejů, ale zejména díky zavedení vyspělého diagnostického systému motorů. Systém  sleduje rychlost jízdy, výkonové zatížení motoru, četnost studených startů a celou řadu dalších parametrů.

Když se blíží limit výměny (3000 km před) oznámí palubní počítač řidiči, že se blíží výměna a pak má řidič neustále na očích kolik kilometrů může ještě ujet.

Největší pravděpodobnost, že se dostanete na maximální hodnoty kilometrů, které jsou přípustné, máte tehdy, když budete jezdit s důrazem na plynulost, nebudete často využívat maximální výkon motoru a bude jezdit spíše dlouhé trasy s konstantní rychlostí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

 







bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 569 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 97 928 km
Cena: 760 000 Kč
Audi A4 3
Rok výroby: 2008
Stav: 137 146 km
Cena: 281 000 Kč
Audi A4 2,7
Rok výroby: 2008
Stav: 201 914 km
Cena: 196 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 340 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 103 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků