Audi prodlužuje servisní intervaly

Od modelového roku 2002 čeká na zákazníky Audi zajímavé překvapení, související s návštěvami v autorizovaném servisu.
Audi prodlužuje servisní intervaly

Každý řidič by měl pravidelně navštěvovat autorizovaný servis „své“ značky. Dnes je minimální interval návštěv obvykle 15 000 km nebo jeden rok. Stále častěji se však intervaly pro garanční prohlídky prodlužují.

A právě toto prodloužení čeká na nové majitele automobilů Audi. Pokud mají  ve svém Audi zážehový motor, mohou nyní ujet 30 000 km a pokud mají motor vznětový, tak mohou ujet dokonce 50 000 km (mimo 3.3 TDI) bez nutnosti výměny oleje. Pokud tyto kilometry nestihnete najet do dvou let, musíte právě po dvou letech navštívit servis.

Prodloužení servisních intervalů bylo možné jednak díky stále rostoucí kvalitě motorových olejů, ale zejména díky zavedení vyspělého diagnostického systému motorů. Systém  sleduje rychlost jízdy, výkonové zatížení motoru, četnost studených startů a celou řadu dalších parametrů.

Když se blíží limit výměny (3000 km před) oznámí palubní počítač řidiči, že se blíží výměna a pak má řidič neustále na očích kolik kilometrů může ještě ujet.

Největší pravděpodobnost, že se dostanete na maximální hodnoty kilometrů, které jsou přípustné, máte tehdy, když budete jezdit s důrazem na plynulost, nebudete často využívat maximální výkon motoru a bude jezdit spíše dlouhé trasy s konstantní rychlostí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

 







Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků