Audi připravuje svůj nejrychlejší model: R8 Clubsport (spy photos)

Mnozí si mysleli, že představení modelu R8 ve verzi V10, tedy s desetiválcem pod kapotou o výkonu 525 koní, je posledním slovem Audi v tomto směru. Ale to vůbec není pravda - inženýři se chopili projektu, který má za cíl připravit opravdovou lahůdku. Výsledek se má jmenovat R8 Clubsport. A o co tady vůbec jde?

Má jít o výkonnější a odlehčenou (cca o 50 kg) verzi V10, která bude navíc obdařena pouze pohonem zadních kol a dodávána výhradně s manuální šestistupňovou převodovkou. Viditelné změny se dají pozorovat na karoserii vozu. Fotografie pocházejí (jak jinak než) z Nordschleife a můžete si všimnout například většího předního spoileru, narostl také zadní difuzor a o přítlak zadní nápravy se postará mohutní přítlačné křídlo.

Co se týká představení, to by se mělo odehrát na motorshow v Essenu v listopadu tohoto roku. Prodeje vytříbené verze by pak měly začít v prvním kvartálu roku příštího. Vypadá to tak, že Audi se rozhodlo dělat řidičská auta a některá jejich konkurence jde na to poslední dobou přesně opačně, nemyslíte?

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Audi R8 V10 Clubsport - pekelně rychlý stroj v „Zeleném pekle”

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků