Audi připravuje novou generaci A1. Na co se můžete těšit?

Německá automobilka připravuje novou generaci minivozu A1. Vyrábět se začne příští rok ve španělském městě Martorell.

Životní cyklus aktuální verze A1 pomalu končí. Inženýři tak pilně pracují na nové generaci městského hatchbacku. Co přinese?

Malý třídveřový vůz od německé automobilky má narůst do šířky i do délky. Pro zadní pasažéry to znamená více prostoru na nohy, pro majitele zase o něco větší kufr.

Co se týče designu, nová A1 bude vypadat jako zmenšená verze modelu A3. Na rozdíl od aktuální verze bude konečně kompatibilní také s technologií Virtual Cockpit. V palubní desce má být integrovaný 12,3 palcový displej. Pracovat bude jak s Apple CarPlay, tak i s Android Auto.

Audi Q8 bude na trhu už příští rok. Takto zatím vypadá koncept

Audi Q8 bude na trhu už příští rok. Takto zatím vypadá koncept

Pod kapotou nejslabší verze najdete 1,0 litrový tříválec. Kromě něj si zájemci zřejmě budou moci vůz pořídit s benzínovým motorem s objemem 1,4 litru nebo 1,6litrovým přeplňovaným dieselem. 

Nová A1 se už nebude vyrábět v Bruselu. Produkce se přestěhuje do továrny Seatu ve španělském městě Martorell. Začít vyrábět se má příští rok.

Audi A1 2015

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků