Se všemi úpravami v rámci paketu Competition je RS 4 Avant na stovce za 3,9 sekundy (zlepšení o 0,2 s) a RS 5 již za 3,8 sekundy (o 0,1 s dříve, než bez paketu). Maximální rychlost obou modelů činí 290 km/h. Zdroj: Audi

Se všemi úpravami v rámci paketu Competition je RS 4 Avant na stovce za 3,9 sekundy (zlepšení o 0,2 s) a RS 5 již za 3,8 sekundy (o 0,1 s dříve, než bez paketu). Maximální rychlost obou modelů činí 290 km/h. | Zdroj: Audi

Hlavní hvězdou je příplatkové odpružení RS Sport Suspension Pro, které zákazníci z továrny dostanou se snížením o 10 milimetrů oproti klasickému RS. Manuálně ho mohou snížit o další centimetr, dále si mohou hrát s tlumiči nastavitelnými ve třech směrech. Zdroj: Audi

Hlavní hvězdou je příplatkové odpružení RS Sport Suspension Pro, které zákazníci z továrny dostanou se snížením o 10 milimetrů oproti klasickému RS. Manuálně ho mohou snížit o další centimetr, dále si mohou hrát s tlumiči nastavitelnými ve třech směrech. | Zdroj: Audi

V rámci paketu Competition dostávají RS modely také řízení s pevně daným poměrem 1:13,1. Vylepšením prošel diferenciál quattro, který nyní posílá více síly na zadní kola. Zdroj: Audi

V rámci paketu Competition dostávají RS modely také řízení s pevně daným poměrem 1:13,1. Vylepšením prošel diferenciál quattro, který nyní posílá více síly na zadní kola. | Zdroj: Audi

Z hlediska stylu paket Competition nabídne například obložení s klavírovým lakem na bocích sedadel nebo příplatkové čalounění z materiálů Dinamica a Pearl Nappa pro sportovní sedadla. Zdroj: Audi

Z hlediska stylu paket Competition nabídne například obložení s klavírovým lakem na bocích sedadel nebo příplatkové čalounění z materiálů Dinamica a Pearl Nappa pro sportovní sedadla. | Zdroj: Audi

Znaky automobilky a nápisy na karoserii jsou leskle černé, nový je tmavý lak Sebring Black a aby toho nebylo málo, dostupná jsou kola v rovněž temné barvě Phantom Black. Zdroj: Audi

Znaky automobilky a nápisy na karoserii jsou leskle černé, nový je tmavý lak Sebring Black a aby toho nebylo málo, dostupná jsou kola v rovněž temné barvě Phantom Black. | Zdroj: Audi

K verzi Competition je dále možné doobjednat karbonový paket s kryty zrcátek, nástavci prahů, zadním difuzorem a bočními lištami. Zdroj: Audi

K verzi Competition je dále možné doobjednat karbonový paket s kryty zrcátek, nástavci prahů, zadním difuzorem a bočními lištami. | Zdroj: Audi

Audi RS 4 Avant Competition Zdroj: Audi

Audi RS 4 Avant Competition | Zdroj: Audi

Audi RS 4 Avant Competition Zdroj: Audi

Audi RS 4 Avant Competition | Zdroj: Audi

Audi RS 4 Avant Competition Zdroj: Audi

Audi RS 4 Avant Competition | Zdroj: Audi

Audi RS 5 Sportback Competition Zdroj: Audi

Audi RS 5 Sportback Competition | Zdroj: Audi

Audi RS 5 Sportback Competition Zdroj: Audi

Audi RS 5 Sportback Competition | Zdroj: Audi

Hlavní hvězdou je příplatkové odpružení RS Sport Suspension Pro, které zákazníci z továrny dostanou se snížením o 10 milimetrů oproti klasickému RS. Manuálně ho mohou snížit o další centimetr, dále si mohou hrát s tlumiči nastavitelnými ve třech směrech. Zdroj: Audi
V rámci paketu Competition dostávají RS modely také řízení s pevně daným poměrem 1:13,1. Vylepšením prošel diferenciál quattro, který nyní posílá více síly na zadní kola. Zdroj: Audi
Z hlediska stylu paket Competition nabídne například obložení s klavírovým lakem na bocích sedadel nebo příplatkové čalounění z materiálů Dinamica a Pearl Nappa pro sportovní sedadla. Zdroj: Audi
Znaky automobilky a nápisy na karoserii jsou leskle černé, nový je tmavý lak Sebring Black a aby toho nebylo málo, dostupná jsou kola v rovněž temné barvě Phantom Black. Zdroj: Audi
11
Fotogalerie

Audi připravilo paket Competition pro RS 4 a RS 5. Jeho hlavní hvězdou je manuálně stavitelný podvozek

Divize Audi Sport vzala sportovní balíček pro svá ostrá RS opravdu vážně. Na kosmetiku se nezapomnělo, ale hlavní roli hraje funkčnost.

Tovární tuning pro RS 4 Avant a RS 5 ve verzích Coupé a Sportback bude dostupný od července – samozřejmě bude nutné objednat si jej už z výroby. A máme pocit, že po něm sáhne prakticky každý nový majitel, protože výčet změn i jejich kalibr jsou extrémně působivé. Hlavní hvězdou je příplatkové odpružení RS Sport Suspension Pro, které zákazníci z továrny dostanou se snížením o 10 milimetrů oproti klasickému RS. Manuálně ho mohou snížit o další centimetr, dále si mohou hrát s tlumiči nastavitelnými ve třech směrech. Jízdním vlastnostem prospějí také tužší stabilizátory.

V rámci paketu Competition dostávají RS modely také řízení s pevně daným poměrem 1:13,1. Vylepšením prošel diferenciál quattro, který nyní posílá více síly na zadní kola. Nový software převodovky v kombinaci s balíčkem urychluje změny stupňů a zároveň nabízí větší rozdíly mezi jízdními režimy. Úpravou prošlo i programování ABS, které společně s keramickými kotouči RS a pneumatikami Pirelli P Zero Corsa zkracuje brzdnou dráhu při zpomalení ze 100 km/h až o dva metry. Se všemi těmito úpravami je RS 4 Avant na stovce za 3,9 sekundy (zlepšení o 0,2 s) a RS 5 již za 3,8 sekundy (o 0,1 s dříve, než bez paketu). Maximální rychlost obou modelů činí 290 km/h.

Z hlediska stylu paket Competition nabídne například obložení s klavírovým lakem na bocích sedadel nebo příplatkové čalounění z materiálů Dinamica a Pearl Nappa pro sportovní sedadla. Znaky automobilky a nápisy na karoserii jsou leskle černé, nový je tmavý lak Sebring Black a aby toho nebylo málo, dostupná jsou kola v rovněž temné barvě Phantom Black. K verzi Competition je dále možné doobjednat karbonový paket s kryty zrcátek, nástavci prahů, zadním difuzorem a bočními lištami.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud