tak co presne tam bude chapu ze AUDI DS4 bude mit 4,2TDi 240kW ale o zadnem desetivalci audi nevim urco tam nebude od VW s 230kW ale spis bych rekl 6,0W12 no ale ten ma zas vetsi vzkon nez benzinova verze S6 nebo S8 367kW vs 320kW S6 nebo 331kW S8 nebo Audi dela na novem motoru ktery bude vychazet z vyse uvedbeho 6,0W12 a bude to 5,0W10? Vi to nekdo co tam teda bude? Dik Miky
wau, DS4 :-P no ono totiž u benzinů je jedno mínus - spotřeba, zvlášt u turba, kde se vám spotřeba při rychlé jízdě klidně vyšplhá i na 30, u dieselu to bude tak 20 :) do zatáček to bude sice horší než benzin, kvuli váze na předku, ale na dálnici to bude myslím plnohodnotný konkurent...ono už u stého urquattra nebylo civilní určení jako ,,rallye,, - viz dnešní mitsu či subu, ale už od začátku byly audiny jako Gran tourismo... a to je čim dál tim více...no, myslíte že bude DS4 v zatáčkách pomalejší než BMW ? díky quattru myslim že rychlost bude vyšší ;) už se na Ds4 těším :)
Ale BMW má také 4kolky.
ale s quattrem se xdrive moc srovnávat nedá ;) quattro je u modelů a4 a6 a8 trvalej pohon, narozdil od nouzovyho xdive ;)
Moose ma urcite s Xdrive najazdenych tisice kilometrov po horach a tak urcite vie, o com hovori :)))))))))))))) Uz si skusal xdrive v novej trojke alebo x5tke? Mas pravdu, zrovnavat sa to neda, audi je oproti tomu suvix.
ano jel sem v bmw 5 xdrive... s X5 sem nejel...auto se umělo dostat ze sněhu nebo do kopce, ale výhody trvalý čtyřkolky to samosebou nemělo ;)
Onehdá jsem viděl pěkné video. Pod sjezdovkou stálo několik aut...http://www.youtube.com/watch?v=vAHPMUkhj5QTak se na něj podívej, než začneš psát zase kraviny. Tady se pozná, kdo umí udělat auto do sněhu. B-]
Jak je to video stare? vzhledem k tomu ze tam ej jeste 346 pred faceliftem bych rekl ze tak z roku 2002 minimalne...a vyvoj X drive je po 5 letech uplne nekde jinde... btw az budu potrebovat auto se kterym vyjedu sjezdovku a nebudou me otravovat jeho vlastnosti na silnici koupim si allroad :-D
Xdrive je mozna uplne nekde jinde, ale motor je porad tam kde je- ve predu. Fyziku neoblbne ani xdrive. B-]
a audi ma motor vzadu? :-D
Jde o rozlozeni sil pri jizde do kopce. A to ma BMW diametralne odlisne. Proto to tak dopada B-]
aha, tak uz konecne vim proc ma audi tak vyborne rozlozeni hmotnosti, kvuli vyjizdeni sjezdovky :-D
Na snehu je proste lepsi, nevim proc jsou tady lidi, co to proste maji problem pochopit.
ja s tim problem nemam, jen nechapu kdyz to nekdo tvrdi i o jizde po silnici ;-)
ja s tim problem taky nemam B-]BMW na sucho, audi na snih. Zbytek neresim.
zas kupovat si auto na 5 dni v roce... no proc ne, proti gustu.. :-D
Treba u nás byl minulý rok 7 měsíců sníh. Quttro je příjemné řešení.PS: Opravdu nevím, proč děláš z audi auto, které neumí jezdit po suché cestě. B-]
jezdit umi, ale nesplnuje to co po aute chci ;-) 7 mesicu snih? to bydlis v norsku?
Na horach. Tady na auta kladem jine pozadavky nez vy ve meste B-]
Tak tudy cesta podle mne nevede, měli by to pochopit i nabubřenci v Audi. Co dát do A4 lehké 2.0TDI BI-TURBO kolem 270k a 500Nm s DSG? A do šestky V6 bi-turbo. Nejlepší šestiválcový diesely mělo vždy BMW B-] Říkám to nerad, ale je to tak.
Dela se na 3,0V6 TDI biturbo a bude mit 200kW to yatim y dvoulitru nedostanes
to si ještě počkáš holenku :-Dmotory audi nejsou většinou horší než motory bmw jsou jen jiný, vyloženě horší jen málokdy..
Většinou nejsou horší, občas ano. Spíš bych to řekl tak, že motory jsou velmi dobré a motory BMW špička.
1) chtěl bych vidět ten 2,0TDi BiTurbo s výkonem 270k, takovej motor je ted nereálnej(vydržel by pár km a šel do kytek) nebo by stál nechutně moc2) DSG spár ro "RS" verze je holá pakárna(navíc opravdu takovej krouták nevydrží)3)BMW rozhodně nemělo vždycky nejlepší diesely, mezi nejlepší asi patřili, ale tim to hasne.
O kolik lepší má BMW dieslové 6ti válce? 3,0 TDI od audi snese srovnání naprosto ve všem. 2,7 TDI neni taky špatná.
Já bych viděl plusy u 6válcových dieselů u BMW - linearita, minimum kopanců, výkon, spotřeba, klid motoru.
tímhle motory audi nedisponují?
Berete to moc vztahovačně. To jsou parametry ve kterých vidím rozdily mezi Audi a BMW. Neříkám tím, že motory Audi jsou špatné, jen tyto vlastnosti považuji u BMW za lepsí.
Konkrétně u kterých motorů? Ať si o Vás udělám obrázek.
No já se považuji za čistého uživatele, motory u jednotlivých modelů posuzuji hlavně subjektivně. Měl jsem možnost srovnat 3.0 TDI a 4.0 TDI u audi A6 a A8 s 3.0 dieslu u BMW 7. Kdybych se u BMW nepodíval na otáčkoměr, jako spolujezdec bych nepoznal že je to nafťák. Kultivovanost u BMW je prostě někde jinde. Stejně tak u BMW X3. Spotřeba je velmi podobná, tyto auta jsou většinou s automatem (vlastně všechna téhle kategorie co jsem měl možnost poznat byla s automatem) a co se týká dynamiky tak jsme se všichni shodli že tam má BMW navrh. Uznávám, subjektivní dojem, ale většina mého okolí čím dál víc kupuje BMW. A že by to bylo cenou to rozhodně ne B-]
jistě, VW motory totiž "neumí":-|
Myslím, že se to začíná stáčet do osobních antypatií a to jen na základě jiného názoru. Ukončím tedy tuto debatu, protože v ni nevidím žádný efekt.
Dobrá Vy "antypatie".
Ale k věci, abych nebyl ten špatný, myslím, že z diskuse je jasné o jakých motorech se bavíme. Zkuste se podívat více nahoru, kde začíná toto vlákno.Uznávám rozpor v anty vs. anti, je to chyba, ale je to v této diskusi opravdu tak důležité? A podívejte se na své příspěvky, zda jste tam náhodou taky neudělal dva přehmaty ;-)
nejsem si uplne jistej, ale nekde jsem cetl, ze dsg zvlada jen 350Nm...
Až na Veyron, tam DSG sense přes 1300 Nm ;-)
To tam chtěj dát tu splácaninu od VW nebo hodlají vyvinout novej V 10TDI, ale tentokrát CR?
Hurá, konečně nějaký pořádný motory :-D
"jízdních vlastnostech nepřidá. Ovšem to není u Audi až tak důležité." aha, takze oni ladia to pruzenie, awd a nahradzuju tazke plechy niecim inym z dlhej chvile...
Já nevím proč to dělají, Vy ano? ;-)
ja by som tipoval, ze sa snazia vykompenzovat hmotnost motoru a urobit tie auta viac neutralnejsie -> vid: RS4, Q7, S6 [...aj ked ta S6...] } lepsie jazdne vlastnosti ;-)
Souhlas...to je prostě Radek
myslím že jde o něco jiného.pokud jste někdo měl v ruce audi, nebo i ostřejší verzi nějakého audi, určitě+ víte že ta auta jsou svým způsobem jaksi tupá na ovladatelnost.drží na silnici jak přibité,ale jak se utrhnou moc nerteagují na to co člověk chce¨a jestliže mám před přední nápravou benziňák a pak tam strčím těžší diesel tak tohle lepší rozhodně nebude.on je dost patrnej rozdíl i mezi standartní A4 s 1,8T a s 2,5TDI...zkuste si to...a proč to u audi není důležité?protože u audi se ostřejší model dělá zpravidla (až na výjimky -nová RS4) tak že se vezme pořádnej motor, djí se tužší pružiny,tvrdší tlumiče a max.o něco lepší brzdy.tím to končí...asi šlo o tohle a tak jsem to pochopil já...
Řekl bych, že o důsledku těžších motorů moc dobře ví a auta budou upravená. RS4 taky od S4 posunuli.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.