Audi přijalo fenomén minimalismu. Logo opouští trojrozměrný vzhled, chrom nahradí bílá barva

6 komentářů

Optimista
16. listopadu • 14:39

Kdyby vyhodili těch 200 kašparů z mktg oddělení tak by mohli logo nechat, takhle je zřejmě další krok že za příplatek 300 eur dostane zákazník štětec a kyblíček barvy a namaluje si logo sám, jo D3 tak nějak směřuje nikam

homer
17. listopadu • 4:03

Nejlevnejší logo je vymáčklý formou přímo do plechu nebo plastu a nemusí to vypadat špatně ani lacině.

Spinakr
21. listopadu • 13:32

Nejlepší logo je žádné logo. Nechápu proč bych měl dělat zadarmo reklamu.

mmichalll
16. listopadu • 12:56

Vyzera to otrasne.
Starsie Audi logo bolo 100x lepsie.Ked som robil v nemecku vo fabrike Hella kde sa mimochodom vyrabaju loga WV a Mercedes, tak to bol neskutocny proces.
Cca 50-60 pracovnych ukonov na kazde jedno logo!!!
Bezprasne prostredie, lesticky, UV lampy, vsetko mozne
Preto sa tie loga lredavaju original za 60e kus A maly plne kontajnery chybnych vyhadzane kvoli smietku prachu a podobne

laco
16. listopadu • 11:45

A hlavne ušetria.

...
15. listopadu • 23:07

Automobilka pracuje již od roku 2016 a pečlivé prezentaci tak, aby nikoho nenapadlo, že se jedná o šetření i na tom pitomém logu.

Doporučujeme

Články odjinud