Audi přijalo fenomén minimalismu. Logo opouští trojrozměrný vzhled, chrom nahradí bílá barva

Nová identita pomůže automobilce Audi k celkovému sjednocení a interpretaci nových trendů.

Moderní trend ekologické výroby a udržitelnosti přiměl řadu automobilek zjednodušit svá loga (jednodušší zpracování, snadnější výroba a méně surovin), čímž vyjadřují také sounáležitost s přechodem do digitální doby. Minimalistickému pojetí se přidalo BMW, Citroën, Dacia, Kia, Renault, Škoda, Volkswagen a mnoho dalších. Nyní fenomén přijalo i Audi.

Nová identita je na vozech prezentována především zcela odlišným plochým logem. S ideou 2D perspektivy automobilka pracuje už od roku 2016, ale až od roku 2020 této přeměně věnuje větší pozornost. I přes dvourozměrný design si znak uchovává některé 3D vizuální detaily. Dalším radikálním prvkem je úplný ústup od chromu, který nahrazuje bílá barva. Zákazníkům bude ponechána možnost černého loga, kde výraznou bílou zastoupí šedý odstín.

Použití plochého loga automobilce umožní úplné sjednocení plakety s tiskovými materiály, protože na papíře bude moct mít stejnou podobu. Současně s tím Audi standardizuje svůj font písma, který budeme nově vídat především na B sloupcích nových vozů.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Diskuze (6) Další článek: Opel Zafira-e Life (100 kW) v dlouhodobém testu: K nabíječce raději sprintem! I dojezd 300 km stačí

Témata článku: , , , , , , , , , , , , ,