Audi přehodnocuje své prodejní plány, 1,5 milionu aut ročně jen tak neprodá

10 komentářů

Tomcat
14. června • 15:48

Dost by mě zajímalo jak si představují nárůst prodejů, pokud nebude přibývat řidičů a ubývat starších vozů?
Tempo růstu se furt zpomaluje až se zastaví. Čím se bude předtím víc zavírat oči, nebo to přehlížet s tím že ten problém vyšumí , bude následovat o to větší a bolestivější pád. Rozhodně nepomohou další šrotovné i kdyby byly každého čtvrt roku , nebo represe při přihlašování půl roku starého modelu.Budoucnost je v pronájmu a recyklaci , samotná výroba a prodej zboží dosáhla maxima , je potřeba přijít se službou.

Dusan
15. června • 8:20

To je jednoduche. Budou pokracovat ve snizovani kvality a zvysovani slozitosti aut. Jiz v dnesni dobe pokud hodne jezdite musite menit auto kazde tri nekdy i dva roky. Tohle lze dale rozsirovat na dalsi skupiny. Vysledkem budou auta, ktera se po sto tisicich uz nevyplati udrzovat v provozu. Pak se samozrejme prodeje zvednou, protoze se budou auta vice obmenovat.

Tomcat
15. června • 18:33

Samozřejmě, ale tohle nelze přehnat, protože by to nemuselo vest ke zvýšení prodeje. Ale naopak nemotivovat ke koupi vůbec. Tohle s Audi ani moc nejde dohromady, to lze dělat u vozů jako Dacia , Daewoo a podobných spotřebáků.

Zelí
14. června • 18:25

Budou muset snížit náklady a zatlačit na konkurenci nižší cenou. Pokud položí konkurenty mohou jít na vyšší prodeje. Pokud to neudělají teď, tak na ně zatlačí konkurence s číny a bude pozdě. Dopadnou jako např. evropský textilní, oděvní, obuvnický, kolařský a další průmysl.

Tomcat
14. června • 20:25

Otázka na co mohou jít ? Můžeme snad čekat Oktavku za 250? Jetu za 300 a obyč Audinu za 400? Ne ne, to jejich zlevňování jim koláč zákazníků nezvětší. Prostě většina automobilek spadne do propasti. Pěstovali kult, jenže to by šlo pokud by lidé měli peníze, jenže oni je nemají = nekupují = oni neprodají = není potřeba vyrábět a sme tam zase.Otázka kdo bude obětován, kdo se s kým sloučí a jaké to bude mít špatné dopady pro který stát EU.Jista analýza uváděla propady prodeje které by daly dohromady celkovou produkci několika automobilek a že na světě je protor jen pro cca do 6ti automobilek (ne koncerny se jako jedna nepočítají) . Tedy nic moc vyhlídky

Zelí
15. června • 12:54

Audinu za 400 to asi ne, ale slevnění o 30% je určitě reálné. Faktem je, že portofolio VW je takové, že si cenově VW s audi nekonkurují a slevněním by šlápli např. do passatu. Nicméně i passat se dá slevnit o 30% a octavia se dá taky slevnit o 30% (viz ceny yeti, který je s oktou identický). Takže cenový prostor tady je. Myslím, že s tím čekají až se prodeje začnou zadrhávat a pak nastane cenová válka.

Tomcat
15. června • 18:28

Myslím, že vytvořit model pro přežití, to dnes v mnoha automobilkách zaměstnává množství týmů od sociologů po ekonomy. Ono jde v konečném důsledku o přežití západního hospodářství.
Problém právě je, že ve spodních patrech nelze zlevnit, nebo nelze zlevnit tak, tedy opět zase by to byla brzda prodeje. Přece jen těch horších vozů se prodává více. Nahoře by to asi nebylo asi takové nebo tam je odbyt jistější. a právě ona provázanost výrobních řad a vzájemný pak o neútočení mezi koncerny, no jsou mezi tím složité vztahy.Co je, ale dobrá je nehoře jedním přispěvatelem ona omezená životnost, to je dobou pobídkou pro koupi nového vozu ikdyž stanovení ideální hranice bude složité. Problém by, ale mohl nastat opět ve spodních patrech , proto že tyhle nákupní tašky by si někdo mohl rozmyslet koupit.
Celkově jsem proti tomu jde i plánovaný rozvoj Evropských měst, celkové úpravy a zákazy, plus pobídky na rozvoj městecké dopravy by mohli vést v Evropských metropolích k cílenému snížení počtu aut. Obrazně je prostě spousta lidí kteří žijí jen ve městě a teďka si představme, že by třeba v Paříži ubylo 20000 kusů jednoho středního auta. Které by se pro cenu , náklady a životnost nevyplatilo lidem koupit. Ekologové by zajásali, ale 20000 v produkci automobilky u jednoho modelu může být dost.Prostě dofejme že to nějak vyřeší tak, aby negativa na všech stranách, byly co nejmenší.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zelí
15. června • 21:41

Evropské hospodářství je tak jako tak odepsané. Takže sledujeme jen poslední ostrůvky kde se ještě bojuje, jinak je dobojováno.

josé
14. června • 21:01

Dalsi otazka je, jestli se diky zkusenosti ze soucasny krize dlouhodobe nezmeni spotrebitelsky chovani, a tak doby, kdy si lidi auta bezstarostne kupovali / pujcovali na ne, jsou treba nenavratne pryc?

Tomcat
14. června • 22:21

No oni asi lidé i teď bezstarostně kupují auta a půjčují si na ně, jenže ta skupina není natahovací a nato aby automobilky utáhli nestačí. Automobilky asi namlsány úspěchem přehlídli realitu a mají nadprodukci. Naráží na to, že oni mají zboží a lidé to nekupují tak jak potřebují. Tohle není ona krize (hipotenční, počátky v USA před válkou ) spíš to ukazuje hranice možností dnešní společnosti. Prostě nelze počítat že zisky budou do nekonečna. Horší je jak z toho vybruslit, auta nelze v té formě jak se vyrábějí zlevňovat, tam není podle mě zlevňovat co, zvlášť pokud automobilky jsou součástí koncernů a mají xxx dodavatelů.Uvidíme jestli půjdou cestou operativních leasingů, nebo předělají výrobní program a začnou dělat nějaké levné nákupní tašky, tedy něco jako Tata Nano, ale pro Evropu.

Doporučujeme

Články odjinud