Audi představuje výkonný e-tron S. S trojicí elektromotorů překračuje hranici 500 koní

14 komentářů

Ďoďo
25. února • 10:21

Minule som hovoril s majiteľom elektroauta ktory nemal ani potuchy,že väčšina elektrickej energie pochadza z uhlia,plynu a jadrovych elektrárni.
Potom som mu povedal o nerecyklovateľnej baterii.Zamračil sa a odišiel.Chudák si myslel,že robí pre životne prostredie niečo dobre....

mpolan
25. února • 7:19

Postavíme elektrické SUV, ale protože by bylo moc nudné, tak mu dáme pouťový tuzing, co největší kola a připlácneme ho více k zemi... Tak trochu více zbytečné auto, a v tomhle provedení zvláště.

Kwak
25. února • 10:07

Jo Poláne, takovouhle kháru nepostaví Frantíci ani za sto let.

,.,
24. února • 14:27

Podle části nadpisu jsem myslel, že překračuje bezproblemu dojezd 500km.

Mariuss
24. února • 14:14

Jinymi slovy je to stale pomalejsi (zrychleni i maximalka) a s mensim dojezdem nez obycejna Tesla Model 3 AWD (non-Performance) a pri zapocitani trochy priplatkove vybavy navic za dvojnasobnou cenu. Opravdu to stoji elektrickym zavodnikum za to, jezdit v SUV misto sedanu? O jizde v terenu to opravdu neni...

manga
26. února • 12:57

No tak existuje nějaké levnější auto, které je rychlejší. A co jako? Když se na to levnější auto podíváš, tak i levněji vypadá (hlavně z blízka). Tak už to v tomto odvětví chodí, co je na tom tak divného?

,.,
24. února • 14:26

Tak Audi moc nemusím, ale tady když už to musí být, je volba jasná, Audi a žádná Tesla.

Nojono
24. února • 17:57

Postavte tu Elonovu splácanou plečku vedle E-tronu a pokud nejste úplně slepý, tak ten propastný rozdíl uvidíte i z dálky.

Ílon
26. února • 13:59

Nechci vám kazit radost, ale naše SUV jsme začali skutečně prodávat už v roce 2015, kdy německý koncern považoval za holý nesmysl vyrábět elektromobily. No, sami vidíte, že jsme ho nakonec přinutili poupravit svůj postoja tak narychlo něco splácal.Každopádně ale můžete vzít jed na to, že na rozdíl od našeho SUV, které je od základu vymyšleno a vyvinuto jako elektromobil, Audi e-Tron je jen klasická, po evropsku překopaná spalovanda Audi Q5. Něco jako e-Golf. To je bohužel současný vrchol evropské výrobní automotive.A teď ještě pár parametrů, naše babička Tesla X versus o 4 roky novější e-Tron:TM:
Tesla X - 517bhp/660Nm
eTron - 402bhp/664NmZrychlení na 100:
Tesla X - 4,9sec
eTron - 5,7secTop speed:
Tesla X - 155mph
eTron - 124mphDojezd:
Tesla X - 351mil (560km)
eTron - 249 mil (400km)Dále Audi nemá k dispozici žádnou verzi obdoby našeho autopilota.Jo, a vážíme o 40kg méně :-)Takže jak vidíte, když je postavíte vedle sebe, Audi je ve všech směrech propadák.

MM
24. února • 13:54

Tak nevim, začalo to kecama o ekologii a je z toho závod kdo ujede rychleji čtvrt míle a kdo spálí více gum.

Kosanovič
24. února • 14:13

Ekologie je už dávno jenom marketing jak prodat co nejvíce nových aut, o ekologii u EV nikdy nešlo.

MM
24. února • 15:11

Všechno tomu nasvědčuje.

Ralf
24. února • 13:13

Audi dělá nejvíce sexy auta dneška. Nádhera, nádhera!!!!

koncernový rozumbrada
24. února • 15:18

Ano, je to výkvět koncernu, takže je to logicky i výkvět všehomíra!

Doporučujeme

Články odjinud