Audi představuje palubní desku nové generace

Německá automobilka Audi odhalila na výstavě NVision ve městě San Jose palubní desku nové generace, na které vývoji se ve značné míře podílela americká společnost Futuremark. Nová palubní deska je po tvarové stránce velmi podobná s tou současnou, ovšem najdeme zde jeden velký rozdíl. Na středovém panelu totiž nenajdeme žádná tlačítka ani jiné ovládací prvky, veškeré prvky se totiž dají ovládat prostřednictvím dotekové obrazovky.

Nový systém byl vyvinut tak, aby řidiči nabídl všechno, co potřebuje, nechybí proto pokročilý navigační systém, který podporuje detailní zobrazování trasy apod. V kokpitu nalezneme hned dvě obrazovky, první je místo standardních „budíků“ a ta druhá větší poslouží pro zobrazování prvků středového panelu, nebo navigace. Řidič si ovšem může režim obou obrazovek kdykoliv přepnout, takže pokud právě nepotřebuje navigaci, na obrazovce se zobrazuje aktuální rychlost, informace o naladěné radiostanici, nebo dopravní informace. Na větší obrazovce by přitom neměla chybět možnost prohlédnout si své e-maily nebo surfovat na internetu.

Samotní tvůrci potvrdili, že nový systém ještě čeká mnoho testů, až kým se podaří vychytat všechny jeho mouchy, takže vývoj ještě potrvá nějakých pár měsíců. Automobilka nyní pracuje i na nové verzi systému MMI (MultiMedia Interface), který bude speciálně upravený pro palubní desky tohoto typu, v nichž automobilka vidí svou budoucnost.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Palubní deska brzké budoucnosti
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků