Audi představuje palubní desku nové generace

Německá automobilka Audi odhalila na výstavě NVision ve městě San Jose palubní desku nové generace, na které vývoji se ve značné míře podílela americká společnost Futuremark. Nová palubní deska je po tvarové stránce velmi podobná s tou současnou, ovšem najdeme zde jeden velký rozdíl. Na středovém panelu totiž nenajdeme žádná tlačítka ani jiné ovládací prvky, veškeré prvky se totiž dají ovládat prostřednictvím dotekové obrazovky.

Nový systém byl vyvinut tak, aby řidiči nabídl všechno, co potřebuje, nechybí proto pokročilý navigační systém, který podporuje detailní zobrazování trasy apod. V kokpitu nalezneme hned dvě obrazovky, první je místo standardních „budíků“ a ta druhá větší poslouží pro zobrazování prvků středového panelu, nebo navigace. Řidič si ovšem může režim obou obrazovek kdykoliv přepnout, takže pokud právě nepotřebuje navigaci, na obrazovce se zobrazuje aktuální rychlost, informace o naladěné radiostanici, nebo dopravní informace. Na větší obrazovce by přitom neměla chybět možnost prohlédnout si své e-maily nebo surfovat na internetu.

Samotní tvůrci potvrdili, že nový systém ještě čeká mnoho testů, až kým se podaří vychytat všechny jeho mouchy, takže vývoj ještě potrvá nějakých pár měsíců. Automobilka nyní pracuje i na nové verzi systému MMI (MultiMedia Interface), který bude speciálně upravený pro palubní desky tohoto typu, v nichž automobilka vidí svou budoucnost.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Palubní deska brzké budoucnosti
TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

včera | Jan Mička | 45 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků