Audi představuje palubní desku nové generace

Německá automobilka Audi odhalila na výstavě NVision ve městě San Jose palubní desku nové generace, na které vývoji se ve značné míře podílela americká společnost Futuremark. Nová palubní deska je po tvarové stránce velmi podobná s tou současnou, ovšem najdeme zde jeden velký rozdíl. Na středovém panelu totiž nenajdeme žádná tlačítka ani jiné ovládací prvky, veškeré prvky se totiž dají ovládat prostřednictvím dotekové obrazovky.

Nový systém byl vyvinut tak, aby řidiči nabídl všechno, co potřebuje, nechybí proto pokročilý navigační systém, který podporuje detailní zobrazování trasy apod. V kokpitu nalezneme hned dvě obrazovky, první je místo standardních „budíků“ a ta druhá větší poslouží pro zobrazování prvků středového panelu, nebo navigace. Řidič si ovšem může režim obou obrazovek kdykoliv přepnout, takže pokud právě nepotřebuje navigaci, na obrazovce se zobrazuje aktuální rychlost, informace o naladěné radiostanici, nebo dopravní informace. Na větší obrazovce by přitom neměla chybět možnost prohlédnout si své e-maily nebo surfovat na internetu.

Samotní tvůrci potvrdili, že nový systém ještě čeká mnoho testů, až kým se podaří vychytat všechny jeho mouchy, takže vývoj ještě potrvá nějakých pár měsíců. Automobilka nyní pracuje i na nové verzi systému MMI (MultiMedia Interface), který bude speciálně upravený pro palubní desky tohoto typu, v nichž automobilka vidí svou budoucnost.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Palubní deska brzké budoucnosti
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

dnes | Miro Mihálik
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků