Audi představuje nejsportovnější vůz na světě s automatizovaným řízením

Audi přichází s nejsportovnějším vozem na světě schopným automatizované jízdy. V neděli 19. října, v rámci finálového závodu DTM (Deutsche Tourenwagen Masters), objede Audi RS 7 Sportback* bez řidiče závodní okruh v Hockenheimu.
Audi představuje nejsportovnější vůz na světě s automatizovaným řízením

Audi RS 7 piloted driving concept se přitom bude pohybovat po hockenheimském okruhu v závodním tempu. Prototyp vybavený nejnovějšími výsledky vývoje značky Audi pojede s přesností na milimetry na hranici fyzikálních zákonů a jeho rychlost bude plně srovnatelná s vozem řízeným profesionálním závodním jezdcem.

Podle dosavadních testů lze očekávat čas na kolo jen mírně nad hranicí dvou minut. Prototyp dosáhne na této závodní trati rychlosti až 240 km/h. Audi RS 7 piloted driving concept demonstruje velký potenciál automatizované jízdy, na jejímž vývoji pro budoucí použití značka Audi intenzivně pracuje.

Jízda nejsportovnějšího vozu na světě schopného automatizované jízdy bude přenášena 19. října od 12:45 h živě a exkluzivně online na Audi MediaTV.

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků