Audi představuje nejsportovnější vůz na světě s automatizovaným řízením

Audi přichází s nejsportovnějším vozem na světě schopným automatizované jízdy. V neděli 19. října, v rámci finálového závodu DTM (Deutsche Tourenwagen Masters), objede Audi RS 7 Sportback* bez řidiče závodní okruh v Hockenheimu.
Audi představuje nejsportovnější vůz na světě s automatizovaným řízením

Audi RS 7 piloted driving concept se přitom bude pohybovat po hockenheimském okruhu v závodním tempu. Prototyp vybavený nejnovějšími výsledky vývoje značky Audi pojede s přesností na milimetry na hranici fyzikálních zákonů a jeho rychlost bude plně srovnatelná s vozem řízeným profesionálním závodním jezdcem.

Podle dosavadních testů lze očekávat čas na kolo jen mírně nad hranicí dvou minut. Prototyp dosáhne na této závodní trati rychlosti až 240 km/h. Audi RS 7 piloted driving concept demonstruje velký potenciál automatizované jízdy, na jejímž vývoji pro budoucí použití značka Audi intenzivně pracuje.

Jízda nejsportovnějšího vozu na světě schopného automatizované jízdy bude přenášena 19. října od 12:45 h živě a exkluzivně online na Audi MediaTV.

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 98 010 km
Cena: 740 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků