Audi představuje automatizovanou jízdu a laser

Audi představuje automatizovanou jízdu a laser

Na právě probíhajícím veletrhu CES 2013 v Los Angeles představila automobilka Audi několik zajímavých systémů. Už koncem tohoto desetiletí bychom se podle odhadů Audi měli dočkat asistenčního systému, který obstará automatizovanou jízdu. Konkrétně se počítá s použitím v zácpách do rychlosti 60 km/h, kdy vůz bude sám brzdit, sám zrychlovat a také řídit.

Audi A3 Sportback: na českém trhu od února 2013

Audi A3 Sportback: na českém trhu od února 2013

Další použití automatizované jízdy vidí Audi v možnosti parkování. Řidič by si měl jednoduše vystoupit, automobil sám zajede do garáže a na zvolené místo automaticky zaparkuje. Stejně tak by měl dokázat automaticky „na zavolání“ vyjet před garáž a až tam si do něj řidič nastoupí (viz. video).

V modelech Audi budoucnosti bychom se měli také dočkat vysokorychlostního připojení na internet, volně programovatelného přístrojového štítu, hi-fi 3D ozvučení nebo světel používajících technologii LED aktivně reagujících na změnu okolních podmínek. Bezpečný odstup pak bude vzadu jedoucím řidičům naznačovat laser promítající na vozovku červenou linku. 

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 98 010 km
Cena: 740 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků