Audi představilo závodní verzi modelu R8

Již za pár dnů odstartuje závod dvaačtyřicetihodinovky na německém Nűrburgringu,  pro který si vícero automobilek připravilo své speciály. Posledním takovým je model R8 z dílen Audi.

Inženýři u vozu vyměnili sériový osmiválec o objemu 4,2 litru za motor závodní specifikace s objemem rovné čtyři litry, avšak s výkonem kolem 530 koní. R8 dostala rovněž širší blatníky s novými nárazníky a většími nasávacími otvory. Šasi bylo odlehčeno, uvnitř si našla místo ochranná klec a na zádi nelze přehlédnout obří křídlo.

Nahrazené díly karoserie jsou vyrobeny z karbonu a kevlaru změny se nevyhnuly ani aerodynamice vozu. Kromě již zmiňovaného křídla byl modifikován zadní difuzor, který svým tvarováním přispívá k zatížení zadní nápravy při vysokých rychlostech.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Závodní verze modelu R8

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků