Audi představilo interiér nové generace modelu TT. Středový displej zmizí

Audi představilo interiér nové generace modelu TT. Středový displej zmizí

Na veletrhu CES byl představen interiér nové generace modelu Audi TT. Tohle auto jako první Audi podle všeho přijde s nově pojatým interiérem, kde se všechno bude „točit“ kolem TFT displeje použitého namísto přístrojového štítu. Za přítomnosti vytříbené grafiky bude na tomto místě možné zobrazit úplně všechno, takže tím pádem není potřeba středový displej a díky tomuto faktu může být středový panel maximálně minimalizován.

Audi TT RS Plus: více síly, více dojmu, stejná rychlost

Audi TT RS Plus: více síly, více dojmu, stejná rychlost

Displej dostal velikost 12,3 palce a řidič může vybírat ze dvou základních režimů. Prvním je klasika simulující tachometr a otáčkoměr, druhý režim oba přístroje zmenší a na zbylém prostoru lze zobrazit údaje z multimediálního systému nebo třeba navigaci.

Valeo na CES: Autonomní parkování a ovládání pohledem

Valeo na CES: Autonomní parkování a ovládání pohledem

Podle Audi bude nový systém MMI podobný tomu, co známe z chytrých telefonů a bude velmi jednoduchý. Na všechny hlavní funkce údajně postačí několik málo kliknutí. Ovladače pro MMI najdeme klasicky mezi sedadly, případně bude možné využít ovladače na volantu.

Co se týká dalších částí interiéru, za zmínku stojí například výdechy klimatizace s integrovanými ovladači a displejem. Audi zdůrazňuje také sportovní sedadla a celkově velmi nízký posaz. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Audi

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků