Audi představilo interiér nové generace modelu TT. Středový displej zmizí

Audi představilo interiér nové generace modelu TT. Středový displej zmizí

Na veletrhu CES byl představen interiér nové generace modelu Audi TT. Tohle auto jako první Audi podle všeho přijde s nově pojatým interiérem, kde se všechno bude „točit“ kolem TFT displeje použitého namísto přístrojového štítu. Za přítomnosti vytříbené grafiky bude na tomto místě možné zobrazit úplně všechno, takže tím pádem není potřeba středový displej a díky tomuto faktu může být středový panel maximálně minimalizován.

Audi TT RS Plus: více síly, více dojmu, stejná rychlost

Audi TT RS Plus: více síly, více dojmu, stejná rychlost

Displej dostal velikost 12,3 palce a řidič může vybírat ze dvou základních režimů. Prvním je klasika simulující tachometr a otáčkoměr, druhý režim oba přístroje zmenší a na zbylém prostoru lze zobrazit údaje z multimediálního systému nebo třeba navigaci.

Valeo na CES: Autonomní parkování a ovládání pohledem

Valeo na CES: Autonomní parkování a ovládání pohledem

Podle Audi bude nový systém MMI podobný tomu, co známe z chytrých telefonů a bude velmi jednoduchý. Na všechny hlavní funkce údajně postačí několik málo kliknutí. Ovladače pro MMI najdeme klasicky mezi sedadly, případně bude možné využít ovladače na volantu.

Co se týká dalších částí interiéru, za zmínku stojí například výdechy klimatizace s integrovanými ovladači a displejem. Audi zdůrazňuje také sportovní sedadla a celkově velmi nízký posaz. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Audi

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků