Audi představilo interiér nové generace modelu TT. Středový displej zmizí

Audi představilo interiér nové generace modelu TT. Středový displej zmizí

Na veletrhu CES byl představen interiér nové generace modelu Audi TT. Tohle auto jako první Audi podle všeho přijde s nově pojatým interiérem, kde se všechno bude „točit“ kolem TFT displeje použitého namísto přístrojového štítu. Za přítomnosti vytříbené grafiky bude na tomto místě možné zobrazit úplně všechno, takže tím pádem není potřeba středový displej a díky tomuto faktu může být středový panel maximálně minimalizován.

Audi TT RS Plus: více síly, více dojmu, stejná rychlost

Audi TT RS Plus: více síly, více dojmu, stejná rychlost

Displej dostal velikost 12,3 palce a řidič může vybírat ze dvou základních režimů. Prvním je klasika simulující tachometr a otáčkoměr, druhý režim oba přístroje zmenší a na zbylém prostoru lze zobrazit údaje z multimediálního systému nebo třeba navigaci.

Valeo na CES: Autonomní parkování a ovládání pohledem

Valeo na CES: Autonomní parkování a ovládání pohledem

Podle Audi bude nový systém MMI podobný tomu, co známe z chytrých telefonů a bude velmi jednoduchý. Na všechny hlavní funkce údajně postačí několik málo kliknutí. Ovladače pro MMI najdeme klasicky mezi sedadly, případně bude možné využít ovladače na volantu.

Co se týká dalších částí interiéru, za zmínku stojí například výdechy klimatizace s integrovanými ovladači a displejem. Audi zdůrazňuje také sportovní sedadla a celkově velmi nízký posaz. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Audi

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků