Audi představilo A4 v okruhové verzi DTM

Německá automobilka Audi představila na ženevském autosalonu i čtvrtou generaci modelu A4 v okruhové verzi DTM. Audi A4 s přívlastkem DTM a označením R14 je, stejně jako předešlá verze, charakterizována modrým základním lakem a aerodynamicky téměř dokonalým bodykitem.

Novinka od divize Audi Motorsport disponuje nejnovějšími prvky, které zaručí, že vůz bude i v nové sezoně držet krok s konkurencí. Hlavním cílem inženýrů bylo zajistit co nejlepší rozložení hmotnosti, dosáhnout co nejlepší aerodynamiku a efektivní distribuci výkonu. Lehká karoserie je tradičně vyrobena z kompozitních materiálů a karbonu, kterým je rovněž zpevněna i kabina, čímž je zvýšena torzní pevnost „klece“.   
 

Osmiválec o objemu 4.0 l s výkonem téměř 480 koní má na okruzích vzbuzovat respekt a to nejen svým řevem, ale i dobrými vlastnostmi korunovanými pohonem zadních kol. Automobilka se do nové sezony skutečně dobře připravila, svědčí o tom i několik tisíc najezděných kilometrů za účelem testování. Svůj velký závodní debut čeká na novou A4 DTM 13. dubna na Hockenheimringu. Uvidíme, zda bude Audi schopna obhájit titul z loňského roku.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi A4 DTM živě v Ženevě
Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků