Audi představí zvláštní verzi Q2. Prodlouženou s elektrickým pohonem

Na prodej bude nejspíš pouze v Číně.

Audi chystá auto, které se zdá být snad dokonalým receptem na aktuální čínský trh. Číňané mají rádi SUV, ostatně stejně jako to máme u nás. Dále jsou ale požadavky tamního trhu specifické. Řeč je o prodlužování rozvoru snad všech modelů. Čínská vláda také zavedla masivní elektrifikaci vozového parku, vždyť letos zakázala výrobu 553 modelů aut.

To všechno nová verze Q2 splňuje. Zatímco letošní představení takového vozu je potvrzeno, přesný název ještě může být změněn. Očekává se však označení "Q2 L E-Tron". Prodloužení prozrazuje L v názvu, které u nás vídáme jen v případě vrcholné limuzíny A8. Přízvisko E-Tron pak značí elektrický pohon.

TEST Audi SQ5 TFSI: Až příliš samozřejmá rychlost

TEST Audi SQ5 TFSI: Až příliš samozřejmá rychlost

Na jedno nabití by elektrická varianta měla údajně zvládnout až 500 kilometrů. Zatím není jasné, jestli pohonný systém nabídne pohon všech kol. Prodloužená varianta bude podle Indian Auto Blog k mání i s kompletní paletou tří benzinových motorů standardní verze. O elektrifikaci evropské Q2 se zatím nemluví.

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků