Audi představí úsporné verze modelů A3 a A4

Německá automobilka Audi přijde na trh se speciálními, úspornými modely Audi A3 a A4. Ty dostanou nová technologická řešení, která budou mít za následek nižší spotřebu paliva.

Speciální modely budou dostupné zhruba od poloviny roku a budou určeny jen na vybrané trhy. Pro tyto modely budou určeny motory 1,9 TDI a 2,0 TFSI, které sice z nabídky mnoha trhů zcela zmizí, ale jinde budou tyto motorizace nabízeny právě v úsporných provedeních.

Snížená spotřeba bude dosažena novým software řídící jednotky, mírným odlehčením vozu a mj. i aplikací systému Start and Stop, tedy systému, který při zastavení vypíná motor.

Bližší technické informace o těchto vozech nejsou známy, ale např. třídveřové Audi A3 s motorem 1,9 TDI má dosahovat kombinované spotřeby jen 4,5 l na 100 km, což je o 0,4 l méně, než v současnosti. S motorem 2,0 TFSI, jehož výkon bude omezen na 125 kW (170 k) pak bude dosahovat kombinovaná spotřeba hodnoty 7,1 l na 100 km.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků