Audi představí úsporné verze modelů A3 a A4

Německá automobilka Audi přijde na trh se speciálními, úspornými modely Audi A3 a A4. Ty dostanou nová technologická řešení, která budou mít za následek nižší spotřebu paliva.

Speciální modely budou dostupné zhruba od poloviny roku a budou určeny jen na vybrané trhy. Pro tyto modely budou určeny motory 1,9 TDI a 2,0 TFSI, které sice z nabídky mnoha trhů zcela zmizí, ale jinde budou tyto motorizace nabízeny právě v úsporných provedeních.

Snížená spotřeba bude dosažena novým software řídící jednotky, mírným odlehčením vozu a mj. i aplikací systému Start and Stop, tedy systému, který při zastavení vypíná motor.

Bližší technické informace o těchto vozech nejsou známy, ale např. třídveřové Audi A3 s motorem 1,9 TDI má dosahovat kombinované spotřeby jen 4,5 l na 100 km, což je o 0,4 l méně, než v současnosti. S motorem 2,0 TFSI, jehož výkon bude omezen na 125 kW (170 k) pak bude dosahovat kombinovaná spotřeba hodnoty 7,1 l na 100 km.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků