Audi představí luxusnější verzi A8. Mají se začít Maybach a Bentley bát?

OnlyTruth  |  26. 05. 2019 14:31

aj ked prave audi boli v rokoch 80-90 ... napad v12 a spravit audi aj luxusne je super .. uvidime co ztoho vznikne

Odpovědět  |   | 
kuk  |  26. 05. 2019 16:14

Kdo je to Audi?

Odpovědět  |   | 
jano  |  26. 05. 2019 16:28

AUDI za ich kvalitu ani bicykel by som neoprel,vlastná skúsenosť. Aked príde ešte o4cm nižšia zadná strana Lˇod P a za nizkych teplot vrzgajúci interiér AUDI A4 alrooad.2018.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  28. 05. 2019 08:46

Jenže vrze úplně všechno. Včetně Rolls-Royce.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  28. 05. 2019 11:30

To už jsme fakt tolik klesli, že ani RR neudělají pořádně ?

Odpovědět  |   | 
martin  |  28. 05. 2019 21:18

Trochu viac nalesteny folcvagen

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  26. 05. 2019 16:49

Cize z clanku som sa dozvedel, ze pokym sa vyrabaju 12-valce, tak je svet este v poriadku. Som az doteraz netusil, ze ci je svet v poriadku stoji na tych 12 valcoch, ale vydychol som si teda...

Odpovědět  |   | 
JK  |  26. 05. 2019 17:25

Spojit v jednom textu Audi, jako konkurenci pro Mercedes Maybach, či dokonce Bentley a zároveň použít frázi, že svět je ještě v pořádku, je ve své podstatě protimluv. Ale jestli má autor hezčí neděli, tak proč ne.

Odpovědět  |   | 
K+K  |  26. 05. 2019 17:57

Že bude A8 s dvanáctiválcem se přece ví již dávno, od začátku uvádění této generace na trh se dvanáctiválec zmiňoval, prostě dvanáctiválec v A8 byl a bude. Nového na tom je jenom to, že k tomu přidají nálepku Horch, ale to je čistě formalita, stejně tak by tomu mohli dát nálepku auto union nebo jakoukoliv jinou historickou plaketku. A jinak Bentley to asi konkurent těžko může být když jsou to auta z jednoho koncernu, Bentley používá platformu Audi a stejně tak motory. Rozdíl je jenom v zacílení na koncové zákazníky, Bentley je opulentní, barokně vyzývavá nabubřelost kdežto audi směřuje k technicistnímu uhlazenému pojetí, ten kdo chce opulenci nikdy nepůjde do audi a ten kdo chce technicistní čisté tvary nepůjde do baroka.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  27. 05. 2019 13:37

V zásadě ano, tedy až na to, že Bentley nepoužívá platformu Audi. V příbuzenském vztahu z pohledu techniky byl pouze Bentley s Phaetonem, tam šlo o shodnou platformu. Nikoli A8 a nic se na tom nezměnilo.

Odpovědět  |   | 
K+K  |  27. 05. 2019 14:46

Platforma D1 Phaetonu (a tedy i Flying Spuru) je odvozená z platformy D3 Audi A8 (2003-2010), liší se jenom tím, že zlevnila konstrukci náhradou hliníkových částí ocelovými, ale jinak je to zcela shodná platforma kam pasují všechny klíčové komponenty od Audi počínaje motory, přes převodovky až po pohon všech kol. Stejně tak Bentayga je na novější platformě MLB od Audi. Jediný model Bentley, který není na platformě Audi je Continental, ten je na MSB od Porsche.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Fuk  |  27. 05. 2019 15:14

Který motor z Bentley "pasuje" do A8 platformy? Žádný. Pro Phaeton to muselo být dost razantně upraveno.
První společnou je skutečně až MLB, neboť Bentayga je technicky kopie Q7(4M)

Odpovědět  |   | 
K+K  |  27. 05. 2019 16:28

Jak žádný? V8 ve Flying spuru je V8 z A8 a dtto W12.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  27. 05. 2019 17:51

Žádný motor Audi W12 aktuálně nenabízí. Oficiální nabídka benzínových motorů končí V6 3,0TFSI 255kW, naftových V6 3,0TDI 260kW pro EU, pro zbytek světa V8 4,0TDI 320kW. Že ty motory mají a umí je jiná věc. V modelové nabídce ale nejsou.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  27. 05. 2019 17:52

... samozřejmě s výjimkou R8...

Odpovědět  |   | 
K+K  |  27. 05. 2019 18:15

Že jej audi zrovna teď nenabízí na věci, že Bentley používá platformu, motory, převodovky a další komponenty z audi nic nemění. W12 měla A8 v minulé i předminulé generaci a je to motor, který v různých modifikacích nabízí/nabízel i Bentley. A jak je z článku patrné, tak jej zase nabízet v A8 budou. A to stejné platí pro benzínovou V8, kterou mimo Evropu audi nabízí a nabízí ji i Bentley, zase se jedná o shodný motor jenom v různých výkonových naladění.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Fuk  |  27. 05. 2019 20:19

V které zemi Audi nabízí V8TFSI? Odpověď je prostá: Pouze v Rusku a to pouze pro forma. Tedy v prospektech je, ale objednat ho nelze. Takže nikde.

Odpovědět  |   | 
K+K  |  27. 05. 2019 23:26

A jak to souvisí s diskuzí zda Bentley používá platformy, motory, převodovky etc. od Audi? Třeba v Číně na stránkách audi vidím S7 i RS7, jestli jej lze momentálně objednat nevím a nijak to nesouvisí s diskuzí o společné platformě/motorech audi vs bentley.
https://www.audi.cn/cn/web/en/models/a7/rs7_s... ...

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  26. 05. 2019 20:37

NE.Urcite namaji. Pseudo premie Auto Union neni konkurenci ani omylem.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  28. 05. 2019 08:47

Jsi mimo.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  28. 05. 2019 09:12

Nejsem.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  26. 05. 2019 21:20

Audi kebyze tam aj ebenove drevo da a zlatom oblozi klucky, stale a8 bude na urovni lepsieho passatu. To sa nemoze ani prirovnat k anglickej ariatokracii. Ak tak, jedine velkostou kolies a penisom vodica.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  26. 05. 2019 23:53

Anglicka aristokracia?

Myslis nemecke auta, montovane v Britanii s nalepkou anglickej znacky vlastnenej Nemcami?

Odpovědět  |   | 
Rolf  |  26. 05. 2019 22:26

Přirovnávat Audi k lepšímu Passatu může opravdu jen idiot, jezdím novou A7 a lepší vůz jsem neřídil. Mám zkušenosti s BMW, MB ... Audi je jízdně prostě dál. Je to komplexnější, dotažené a perfektní auto na každý den, který má naprosto pchvatný a nadčasový design a špičkovou techniku. Horch je logická cesta ... přeji Audi hodně zdaru a at vyrábí stále auta jako dosud, jsou skvělá.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  26. 05. 2019 23:25

Bentley sa bat nemusi, kedze ide o znacku z portfolia VAG.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  27. 05. 2019 01:10

Ale to ty pisálkové co to píšou nechápou.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  27. 05. 2019 01:10

Jedinej kdo se bojí je VW, protože na každýho Bentleye doplácí 20 000 euro a za podvodnej softwér na flašování emisí od inženýrů z Audi už zaplatitl pokutu 28 milijard $

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  27. 05. 2019 06:26

Na té diskuzi (pokud se to dá tak nazvat) je důležité jen to, ze výrazy jako pseudo prémie atd atd, proste ta snůška nesmyslů se naštěstí odehrává jen ve vašich hlavách. S realitou to nemá nic společného.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 05. 2019 17:30

Ne toto není diskuze.Toto je názorové okénko prosím pěkně.Jestli to někomu ještě nedošlo.Wurst koncernistum určitě ne.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  28. 05. 2019 11:19

Mám rád koncernová auta, to nepopírám. Miluji i Alfu, Lexus nebo Jaguar. Nerozděluji lásku k autům podle značek nebo koncernů. To dělají jen lidi, kteří nemají auta rádi.

Odpovědět  |   | 
anonym  |  27. 05. 2019 09:27

Podle autora znacka Horch "vyráběla na začátku minulého tisíciletí velmi luxusní koráby". Tisíciletí? To musely byt luxusni koraby, zrejme pohaneny dvanacti koni. Nebo buvoly?

Odpovědět  |   | 
E15  |  27. 05. 2019 17:20

zase ty fejkové výfuky.... Nepřijatelné!

Odpovědět  |   | 
Ef  |  28. 05. 2019 08:28

Prodeje A8 jsou marginální. A8 existuje aby o sobě audi mohlo tvrdit že je luxusní značka. Ale zde prostě hraje roli hlavně tradice značky, nestačí jen produkt. stačí se podívat na 30 a více let staré filmy..Mercedesy, rollsy a bentleye, ze zámoří cadillac. Sem tam jaguar..Nemluvím o sportácích. Toto jsou prostě značky považované odjakživa za luxusní. Stroje jako rolls phantom nebo mercedes 600 W100 jsou ikony. A podívejte jaký auta v té době dělali bmw a audi...A to přetrvává i když producentů přibylo a jejich produkty jsou stejně špičkové.. Nepochybuju, že audi umí vyrobit ještě luxusnější auto než A8, ale kolik jich prodá, když samotných A8 se prodá minimum?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  28. 05. 2019 08:45

Tradice značky? V době, kdy Audi vyrábělo auta, se v BMW učili, jak vůbec postavit motor. 1910 (1903) se mi zdá na tradici dost v pohodě.
Pro mě je Audi prave o tradici a sportovních úspěších. Uz v 30 letech minulého století porazily Alfy i Mercedesy. Stačí použit wiki.

Odpovědět  |   | 
Rolf  |  28. 05. 2019 13:54

Audi je luxusní prémiová značka... tvrdit opak je řekněme hrubá neznalost nebo snaha neřídit se fakty a realitou. Miluji Alfu, BMW, MB, no a Audi mne dostala svou vyvážeností, to je vše, její auta se mi prostě skvěle řídí a celkově se mi strašně líbí.

Odpovědět  |   | 

I agree with you
https://www.czech-republic-car-rentals.cz...

Příspěvek byl 2× upraven, naposled 28. 05. 2019 14:56

Odpovědět  |   | 
Kozel  |  28. 05. 2019 08:54

Kolik jich prodá? Odpověď je jednoduchá, víc než se prodá Bentleyů, Rollsů nebo Jaguarů. Víc než Lexusů nebo Maserati. A samozřejmě méně než S-klasse. Takže mluvit o nějakém minimu je blbost.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

včera | Petr Schnagl | 6 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A