No to zase bude auto ta A7. Podobnej zmetek jako Passat CC - je to nízký (blbě se do toho nastupuje), vzadu se střecha svažuje zbytečně brzo, takže na zadních sedadlech jdou přepravovat jen děti do dvanácti let a korunovaný to je kufrem typu sedan, kterej má odklápěcí víko 20cm dlouhý, takže do kufru nic nenaložim. Proč je nejpraktičtější auto furt ta Oktávka ?Proč už se nevyráběji sedany s normálnim dlouhym víkem kufru jak bylo běžný v sedmdesátých/osmdesátých letech ? (odpovim si sám - protože by pak nikdo nekupoval dražší kombíky)
Tyhlety reci jsou nejlepsi. Kazdemu vyhovuje neco jinyho. Pro tebe je nejdulezitejsi prakticnost, tak podle toho vybirej, ale nenadavej kdyz nekdo nabidne i neco jinyho.Je to jak stat u regalu s bilyma jogurtama a stezovat si ze jsou bily.
Ja myslel ze A7 byla pohrbena... vzdyt to nedava vubec smysl. Uz ted maji v nabidce dve naprosto stejna auta - A4 a A5 Sportback. Jeste A7 do toho a muzem postavit sapito.
Souhlas . Ja bych řekl A4 - A8 .
to je psychologicky dat nechat vybrat a prakticky ekonomicky vyhrat, vetsina stejnych dilu a muzou se byt do prsou, ze maji flotilu, nakonec se to vrati k slavnemu Fordovi: "zakaznik si muze vybrat jakoukoliv barvu, pokud to bude cerna" :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.