Audi potvrdilo výrobu A7 na příští rok, Q5 hybrid se přidá o rok později

Zdá se, že německá automobilka Audi, která si již loni dala za cíl do roku 2015 výrazně rozšířit své portfolio, se chystá toto předsevzetí bez výhrad naplnit. Za pět let plánuje automobilka z Ingolstadtu nabízet až 42 různých modelů místo současných 34.

O tom, zda nadcházející modely budou nudné, můžeme jen spekulovat, do výroby se totiž dostane i zajímavý sporťák na bázi konceptu e-Tron, či sportovně laděný sedan s označením A7. Ten se podle nejnovější tiskové zprávy začne vyrábět již příští rok a to spolu s nejmenším modelem A1.

Audi však neplánuje zanedbat ani nástup modelů s alternativním pohonem. Kompaktní SUV Q5 vybavené kromě spalovacího motoru i elektromotorem pak už můžeme brát jako hotovou věc s tím, že do výroby vstoupí již v roce 2011. Vedení „čtyř kruhů“ zároveň oznámilo, že jen do roku 2012 hodlá do vývoje investovat kolem 7,3 miliardy eur, zatímco dalších 5,9 miliardy bude použito pro různé výzkumné účely a vývoj konceptů. V celkové snaze automobilky přispěl především stále rostoucí zájem o její modely a předpokládá se, že investování výše zmíněných hodnot nebude pouhým mrháním prostředků. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Předprodukční podoba Audi A7

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Audi A5 2
Rok výroby: 2013
Stav: 114 111 km
Cena: 600 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků