Audi postupně „likviduje“ model A2

O tom, že model A2 nepatří mezi příliš úspěšné projekty, jsme už psali. Audi proto výrobu svého nejmenšího vozu ukončí (do konce roku 2006) a neuvede jeho nástupce i přesto, že vůz patří nejspolehlivější v hodnocení TUV. Nevýhodou vozu je jeho vysoká cena, v Česku začíná na 560 tisících, což je za auto velikosti Fabie skutečně hodně. Důvodem vysoké ceny je použití hliníku místo klasické oceli; to ale běžný uživatel nedokáže docenit.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V Anglii byla místo výbav SE a Sport zavedena pouze jedna, Special Edition, do jejíž základní výbavy se dostala klimatizace a CD přehrávač, cena byla přitom snížena o více než tisíc liber (necelých 50 tisíc korun). Z nabídky byly vyřazeny motory 1.6 FSI a 1.4 TDI 66 kW, zůstaly pouze agregáty 1.4 55 kW a 1.4 TDI 55 kW. Něco podobného dříve nebo později jistě čeká i další evropské trhy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků