Audi postupně „likviduje“ model A2

O tom, že model A2 nepatří mezi příliš úspěšné projekty, jsme už psali. Audi proto výrobu svého nejmenšího vozu ukončí (do konce roku 2006) a neuvede jeho nástupce i přesto, že vůz patří nejspolehlivější v hodnocení TUV. Nevýhodou vozu je jeho vysoká cena, v Česku začíná na 560 tisících, což je za auto velikosti Fabie skutečně hodně. Důvodem vysoké ceny je použití hliníku místo klasické oceli; to ale běžný uživatel nedokáže docenit.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V Anglii byla místo výbav SE a Sport zavedena pouze jedna, Special Edition, do jejíž základní výbavy se dostala klimatizace a CD přehrávač, cena byla přitom snížena o více než tisíc liber (necelých 50 tisíc korun). Z nabídky byly vyřazeny motory 1.6 FSI a 1.4 TDI 66 kW, zůstaly pouze agregáty 1.4 55 kW a 1.4 TDI 55 kW. Něco podobného dříve nebo později jistě čeká i další evropské trhy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků