Audi postupně „likviduje“ model A2

O tom, že model A2 nepatří mezi příliš úspěšné projekty, jsme už psali. Audi proto výrobu svého nejmenšího vozu ukončí (do konce roku 2006) a neuvede jeho nástupce i přesto, že vůz patří nejspolehlivější v hodnocení TUV. Nevýhodou vozu je jeho vysoká cena, v Česku začíná na 560 tisících, což je za auto velikosti Fabie skutečně hodně. Důvodem vysoké ceny je použití hliníku místo klasické oceli; to ale běžný uživatel nedokáže docenit.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V Anglii byla místo výbav SE a Sport zavedena pouze jedna, Special Edition, do jejíž základní výbavy se dostala klimatizace a CD přehrávač, cena byla přitom snížena o více než tisíc liber (necelých 50 tisíc korun). Z nabídky byly vyřazeny motory 1.6 FSI a 1.4 TDI 66 kW, zůstaly pouze agregáty 1.4 55 kW a 1.4 TDI 55 kW. Něco podobného dříve nebo později jistě čeká i další evropské trhy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků