Audi postaví RS5 i jako Sportback. Prozradil to americký šéf značky

Praktičtější RS5 bude!

V rámci detroitského autosalonu si pořad Roadshow pozval šéfa americké divize Audi, Scotta Keogha. Řeč byla o budoucnosti značky ve Spojených státech. Odhalil, že pro americké zákazníky chystá přivedení zatím nespecifikovaného evropského modelu RS. Tím může být třeba RS4 Avant.

Také se ovšem oficiálně potvrdil, že čtyři kruhy chystají ostrou verzi RS i pro čtyřdveřové kupé A5 Sportback. Kupé v tom tedy nezůstane samo. Dosud byla vrcholem řady verze S5 Sportback, kterou si prohlédněte ve fotogalerii.

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Technika by měla u čtyřdveřové varianty kopírovat kupé RS5. To znamená šestiválec o objemu 2,9 litru se dvěma turbodmychadly. Také 335 kW výkonu a 600 Nm maximálního točivého momentu. Dá se však očekávat nepatrné zhoršení jízdní dynamiky, která u dvoudveřového provedení zahrnuje zrychlení z nuly na sto za 3,9 sekund. Termín příchodu modelu RS5 Sportback není jasný, ale spekulace hovoří ještě o prvním pololetí tohoto roku.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků