Audi posouvá příchod nových modelů. Další dopad Dieselgate?

Zřejmě i kvůli skandálu Dieselgate odsouvá Audi představení některých nových vozů. Automobilka ale jakékoli problémy spojené s emisním skandálem samozřejmě odmítá.
Audi posouvá příchod nových modelů. Další dopad Dieselgate?

Koncern Volkswagen pořád čelí důsledkům kauzy Dieselgate, která postihla 11 milionů automobilů po celém světě. Značka pracuje na nápravě, přičemž hlavně kvůli chybějícím financím občas vedení přistupuje k celkem drastickým rozhodnutím – nejdříve Audi skončilo v Le Mans, zrovna včera padlo oficiální rozhodnutí o odchodu Volkswagenu ze světového šampionátu rallye. Co přijde dál?

Audi opouští legendární závod Le Mans, budoucností je Formule E

Audi opouští legendární závod Le Mans, budoucností je Formule E

Například odkládaní nových modelů. Nová generace kompaktu A3 má být připravena až koncem roku 2019, v té době bude současné vydání na trhu už dlouhých sedm let. Představení nejnovější nového SUV-kupé Q4 proběhne nejdříve v roce 2021, přestože se tak mělo stát o rok dříve. „Jsme pozadu v časovém plánu s další fází vozidel, které mají být založeny na architektuře MQB,“ řekl zdroj z automobilky serveru Automotive News Europe.

Německá automobilka se ale k této záležitosti odmítá vyjadřovat. Podle mluvčího jde jen o spekulace. Oficiálním důvodem skluzu je využití zmiňované nové generace platformy MQB.

Státy EU věděly o Dieselgate ještě před odhalením skandálu v USA

Státy EU věděly o Dieselgate ještě před odhalením skandálu v USA

Značka by samozřejmě chtěla představit novinky co nejdříve, respektive v nejvhodnější čas, už si ale rozhodně nemůže dovolit další problémy. Právě na nejnovější generaci modelů A3 a Q4 jsou kladeny vysoké nároky. Sportovně laděné SUV Q4 má přinést automobilce nové zákazníky. Čtvrtá generace A3 má zase navázat na skvělou pověst jednoho z nejprodávanějších vozů Audi.

Foto: X-Tomi Design
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků