Audi posouvá odhalení rivala Tesly. Koncem srpna se jej nedočkáme

Premiéra Audi E-Tron se odkládá. Koncem srpna tak elektrickou novinku oficiálně neuvidíme. Nové datum zatím zůstává neznámou.

Německá automobilka plánovala odhalení elektrického SUV E-tron během Audi Summitu v belgickém Bruselu. Podle posledních informací se ale velkolepá událost 30.8. nakonec neuskuteční. 

Příčinou mají být organizační otázky, dost možná související s nedávným zadržením šéfa Audi Ruperta Stadlera. Událost byla přesunuta na zatím neurčené datum. Podobné vozy už ale vyvíjí také konkurence, je tedy v zájmu Audi, aby se slavnostní představení veřejnosti uskutečnilo co nejdříve. 

Audi zmodernizovalo sedan a kombi A4. Designem mohou být blíž k RS

Audi zmodernizovalo sedan a kombi A4. Designem mohou být blíž k RS

S důležitou informací přišel na svém Twitter účtu novinář Matthias Schmidt. Tomu mluvčí německé automobilky potvrdil, že se přesouvá pouze odhalení elektrického SUV. Termín dodání prvních kusů zákazníkům má zůstat nezměněn, tedy nejdříve na konci letošního roku. 

E-Tron má i díky různým aerodynamickým vychytávkám zvládnout ujet na jedno nabití více než 400 km. O "šťávu" se stará lithium-iontová baterie o kapacitě 95 kWh, uložená v podlaze vozu. Při využití výkonné nabíjecí stanice o výkonu 150 kW ji bude možné nabít za pouhých 30 minut. Výkon vozu se má pohybovat někde mezi 320 až 380 kW.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

dnes | Miro Mihálik | 15 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků