Audi posílilo další model. Ve Frankfurtu se představí SQ5 Plus

Není to tak dlouho, co Audi oficiálně oznámilo příchod posílené verze modelu S8, která dostala označení Plus a která se ukáže ve Frankfurtu. Dnes byl odhalen další posílený model, tentokrát ale s dieselem pod kapotou. Jmenuje se SQ5 Plus.

Audi S8 Plus má 605 koní, stovku dá za 3,8 s a maximálně jede 305 km/h

Audi S8 Plus má 605 koní, stovku dá za 3,8 s a maximálně jede 305 km/h

Stejně jako u S8 také zde symbolizuje označení Plus především vyšší výkon. Dvakrát přeplňovaný dieselový šestiválec dostal navíc 20 kW (27 k) a 50 Nm, takže celkově nabízí poctivých 250 kW (340 k) a 700 Nm. Stovku má zdolat podle oficiálních údajů za 5,1 s a maximální rychlost zůstává omezena na 250 km/h. To vše při kombinované spotřebě 6,6 l/100 km.

Test Audi SQ5: Bezkonkurenční

Test Audi SQ5: Bezkonkurenční

Jenže to není z podstatných novinek vše. SQ5 Plus totiž ještě navíc dostane kromě vyššího výkonu zadní aktivní diferenciál, což zatím žádná Q5 nikdy neměla. Dá se očekávat, že hlavně díky této změně bude jezdit SQ5 více než zajímavě. Designové novinky pak zahrnují klasické drobnosti typu disků o velikosti 21 palců nebo černých detailů na karoserii.

Audi SQ5 Plus se začne prodávat v říjnu letošního roku. Německá cena má hodnotu 67 700 eur. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 38 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků