Audi pokračuje v testech desetiválcové R8 Clubsport (spy photos)

Čas pokročil, a tak německé Audi přitvrdilo testy nejrychlejší R8, která je v poslední době k zastižení na Nordschleife prakticky denně. Připomeňme si jen, že výkon desetiválce bude dosahovat hodnoty 525 koní. Ale to není všechno.

V konečném důsledku má jít o výkonnější a odlehčenou (cca o 50 kg) verzi V10, která bude navíc obdařena pouze pohonem zadních kol a dodávána výhradně s manuální šestistupňovou převodovkou. Viditelné změny se dají pozorovat na karoserii vozu. Fotografie pocházejí (jak jinak než) z Nordschleife a můžete si všimnout například větší přední spoiler, narostl také zadní difuzor a o přítlak zadní nápravy se postará mohutné přítlačné křídlo.

Co se týká představení, to by se mělo odehrát na motorshow v Essenu v listopadu tohoto roku. Prodeje vytříbené verze by pak měly začít v prvním kvartálu roku příštího. A věříme, že tímto projektem sportovní ambice Audi nekončí. Konkurence se zaměřuje trošku opačným směrem, a tak jsou podobné kroky nemalým potěšením.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Audi R8 Clubsport dostane pouze pohon zadních kol

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky