Audi po letech modernizuje své logo

Vedení ingolstadtské automobilky Audi se rozhodlo jít s dobou a trochu inovovat své stávající logo. V této souvislosti připomeňme, že znak čtyř kruhů pochází z třicátých let dvacátého století, kdy jej používala ještě Auto Union. Zhruba každou dekádu přitom logo prošlo jemnými úpravami, původní motiv však zůstal zachován a na dlouhou dobu zřejmě i zůstane. Automobilka samozřejmě nepřistoupila k nějak radikálním změnám, všimneme si pouze jiného stínování a trochu výraznějších linií.

Další změnou je nový, konzervativnější font, z něhož mizí nakloněné písmeno „d” a prodloužená linie písmena A.
S těmito modernizovanými emblémy se nyní budeme potkávat stále častěji a automobilka časem zřejmě přistoupí i k modernizaci chromových znaků na maskách svých vozidel. Pro porovnání přidáváme i předchozí logo, jenž Audi uvedla v devadesátých letech.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nové a staré logo Audi
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků