Audi po letech modernizuje své logo

Vedení ingolstadtské automobilky Audi se rozhodlo jít s dobou a trochu inovovat své stávající logo. V této souvislosti připomeňme, že znak čtyř kruhů pochází z třicátých let dvacátého století, kdy jej používala ještě Auto Union. Zhruba každou dekádu přitom logo prošlo jemnými úpravami, původní motiv však zůstal zachován a na dlouhou dobu zřejmě i zůstane. Automobilka samozřejmě nepřistoupila k nějak radikálním změnám, všimneme si pouze jiného stínování a trochu výraznějších linií.

Další změnou je nový, konzervativnější font, z něhož mizí nakloněné písmeno „d” a prodloužená linie písmena A.
S těmito modernizovanými emblémy se nyní budeme potkávat stále častěji a automobilka časem zřejmě přistoupí i k modernizaci chromových znaků na maskách svých vozidel. Pro porovnání přidáváme i předchozí logo, jenž Audi uvedla v devadesátých letech.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nové a staré logo Audi
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků