Vedení ingolstadtské automobilky Audi se rozhodlo jít s dobou a trochu inovovat své stávající logo. V této souvislosti připomeňme, že znak čtyř kruhů pochází z třicátých let dvacátého století, kdy jej používala ještě Auto Union. Zhruba každou dekádu přitom logo prošlo jemnými úpravami, původní motiv však zůstal zachován a na dlouhou dobu zřejmě i zůstane. Automobilka samozřejmě nepřistoupila k nějak radikálním změnám, všimneme si pouze jiného stínování a trochu výraznějších linií.
Další změnou je nový, konzervativnější font, z něhož mizí nakloněné písmeno „d” a prodloužená linie písmena A. S těmito modernizovanými emblémy se nyní budeme potkávat stále častěji a automobilka časem zřejmě přistoupí i k modernizaci chromových znaků na maskách svých vozidel. Pro porovnání přidáváme i předchozí logo, jenž Audi uvedla v devadesátých letech.
Nové a staré logo Audi