Audi plánuje nové sportovní verze. Dočkáme se závodní RS3?

Sedan RS3 od Audi disponuje 394 koňskými silami, což je opravdu slušné číslo. Je však pravděpodobné, že automobilka v budoucnu tento vůz nabídne v ještě silnějším provedení.

Top Gear se vedení Audi dotázal, zdali by automobilka v blízké budoucnosti mohla představit sportovní a výkonnější verzi některého ze svých modelů, čímž by následovala například Golf GTI Clubsport S’.

„Něco podobného jsme udělali už v minulosti, například s vozem R8 GT. Myslíme na projekty, které spojují vozy závodní a silniční,“ uvedl Stephan Reil, vedoucí divize Audi Sport.

Dvojtest VW Golf GTI Clubsport vs. Renault Mégane R.S. Trophy-R

Dvojtest VW Golf GTI Clubsport vs. Renault Mégane R.S. Trophy-R

Pokud automobilka s modely RS3 či R8 Spyder do něčeho podobného skutečně půjde, rozhodně to nebude hned. „V současné době nepracujeme na žádném takovém projektu, ale pokud jde o budoucnost, proč ne? Mohlo by to tak být s modelem RS3, ale také s některým z dalších vozů.“

„Existuje mnoho možností, uvidíme, co se v budoucnu nabídne. Taková věc se rozhodne v jisté fázi životního cyklu vozu, ne na jeho samotném začátku,“ dodal Reil.

Audi zvažuje dvě ostré verze SUV Q2. Mohou dostat motory z S3 a RS3

Audi zvažuje dvě ostré verze SUV Q2. Mohou dostat motory z S3 a RS3

S RS úpravou je z modelů Audi stále nejvíce spojován vůz RS3. Ten v aktuální verzi nabízí výkon 394 koňských sil a je tedy otázkou, jak silné by mohlo být auto po sportovní úpravě.  Automobilka z koncernu Volkswagen však žádné podrobnosti nesdělila a tak budeme muset ještě nějaký část počkat na to, jaké úpravy v budoucnu skutečně představí.Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků