Audi Performance: 605 koní pro modely RS6 Avant a RS7 Sportback

Standardní výkon čtyřlitrového přeplňovaného osmiválce použitého u modelu Audi RS6 Avant a RS7 Sportback je 412 kW (560 k). Pokud vám to náhodou nestačí, máme dobrou zprávu. Audi aktuálně představuje pro oba modely provedení Performance, které v praxi znamená především ještě více výkonu.

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Přeplňovaný osmiválec totiž ve verzi Performance používá nový software řídicí jednotky, vyšší plnící tlak a motor zvládá vyšší otáčky. To všechno dohromady znamená nárůst maximálních hodnot na 445 kW (605 k) a krátkodobě až 750 Nm. Sprint na stokilometrovou rychlost je teď otázkou 3,7 sekund (-0,2 s), akceleraci na 200 km/h umí RS6 i RS7 už za 12,1 s (-1,4 s).

Audi opět připomíná samohybné schopnosti RS7. Tentokrát v Kalifornii

Audi opět připomíná samohybné schopnosti RS7. Tentokrát v Kalifornii

Paradoxem ovšem je omezovač, který i v provedení Performance nedovolí více než 250 km/h. Oba modely jsou samozřejmě schopné jet rychleji, ale za to si u Audi naúčtují příplatek. Pak vám posunou maximálku na 280 km/h nebo dokonce na 305 km/h. Spotřeby se vyšší výkon údajně týkat nebude. I díky přítomnosti systému vypínání poloviny válců se podle tabulek oba modely udrží v kombinovaném provozu pod hranicí deseti litrů.

Audi RS3 Sportback vs. Mercedes-Benz CLA 45 AMG: Dálkový duel

Audi RS3 Sportback vs. Mercedes-Benz CLA 45 AMG: Dálkový duel

Standardem je přirozeně pohon všech kol, který posílá šedesát procent hnací síly na zadní nápravu, nechybí ani osmistupňová automatická převodovka, vzduchový podvozek a možnost všemožně nastavit jednotlivé části vozu.

Pokud máte zájem, připravte si minimálně 117 000 eur na RS6 Avant, respektive 121 700 eur na RS7 Sportback. Přijímat objednávky začne Audi v listopadu. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků