Audi Performance: 605 koní pro modely RS6 Avant a RS7 Sportback

Standardní výkon čtyřlitrového přeplňovaného osmiválce použitého u modelu Audi RS6 Avant a RS7 Sportback je 412 kW (560 k). Pokud vám to náhodou nestačí, máme dobrou zprávu. Audi aktuálně představuje pro oba modely provedení Performance, které v praxi znamená především ještě více výkonu.

Testy | Kombi | Fascinace | Audi | Audi A6

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Přeplňovaný osmiválec totiž ve verzi Performance používá nový software řídicí jednotky, vyšší plnící tlak a motor zvládá vyšší otáčky. To všechno dohromady znamená nárůst maximálních hodnot na 445 kW (605 k) a krátkodobě až 750 Nm. Sprint na stokilometrovou rychlost je teď otázkou 3,7 sekund (-0,2 s), akceleraci na 200 km/h umí RS6 i RS7 už za 12,1 s (-1,4 s).

Zajímavosti | Sportovní auta | Audi

Audi opět připomíná samohybné schopnosti RS7. Tentokrát v Kalifornii

Paradoxem ovšem je omezovač, který i v provedení Performance nedovolí více než 250 km/h. Oba modely jsou samozřejmě schopné jet rychleji, ale za to si u Audi naúčtují příplatek. Pak vám posunou maximálku na 280 km/h nebo dokonce na 305 km/h. Spotřeby se vyšší výkon údajně týkat nebude. I díky přítomnosti systému vypínání poloviny válců se podle tabulek oba modely udrží v kombinovaném provozu pod hranicí deseti litrů.

Testy | Srovnávací testy | Mercedes-Benz | Audi | Hatchbacky | Audi A3

Audi RS3 Sportback vs. Mercedes-Benz CLA 45 AMG: Dálkový duel

Standardem je přirozeně pohon všech kol, který posílá šedesát procent hnací síly na zadní nápravu, nechybí ani osmistupňová automatická převodovka, vzduchový podvozek a možnost všemožně nastavit jednotlivé části vozu.

Pokud máte zájem, připravte si minimálně 117 000 eur na RS6 Avant, respektive 121 700 eur na RS7 Sportback. Přijímat objednávky začne Audi v listopadu. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků