Audi Performance: 605 koní pro modely RS6 Avant a RS7 Sportback

Standardní výkon čtyřlitrového přeplňovaného osmiválce použitého u modelu Audi RS6 Avant a RS7 Sportback je 412 kW (560 k). Pokud vám to náhodou nestačí, máme dobrou zprávu. Audi aktuálně představuje pro oba modely provedení Performance, které v praxi znamená především ještě více výkonu.

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Přeplňovaný osmiválec totiž ve verzi Performance používá nový software řídicí jednotky, vyšší plnící tlak a motor zvládá vyšší otáčky. To všechno dohromady znamená nárůst maximálních hodnot na 445 kW (605 k) a krátkodobě až 750 Nm. Sprint na stokilometrovou rychlost je teď otázkou 3,7 sekund (-0,2 s), akceleraci na 200 km/h umí RS6 i RS7 už za 12,1 s (-1,4 s).

Audi opět připomíná samohybné schopnosti RS7. Tentokrát v Kalifornii

Audi opět připomíná samohybné schopnosti RS7. Tentokrát v Kalifornii

Paradoxem ovšem je omezovač, který i v provedení Performance nedovolí více než 250 km/h. Oba modely jsou samozřejmě schopné jet rychleji, ale za to si u Audi naúčtují příplatek. Pak vám posunou maximálku na 280 km/h nebo dokonce na 305 km/h. Spotřeby se vyšší výkon údajně týkat nebude. I díky přítomnosti systému vypínání poloviny válců se podle tabulek oba modely udrží v kombinovaném provozu pod hranicí deseti litrů.

Audi RS3 Sportback vs. Mercedes-Benz CLA 45 AMG: Dálkový duel

Audi RS3 Sportback vs. Mercedes-Benz CLA 45 AMG: Dálkový duel

Standardem je přirozeně pohon všech kol, který posílá šedesát procent hnací síly na zadní nápravu, nechybí ani osmistupňová automatická převodovka, vzduchový podvozek a možnost všemožně nastavit jednotlivé části vozu.

Pokud máte zájem, připravte si minimálně 117 000 eur na RS6 Avant, respektive 121 700 eur na RS7 Sportback. Přijímat objednávky začne Audi v listopadu. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků