Audi Performance: 605 koní pro modely RS6 Avant a RS7 Sportback

Standardní výkon čtyřlitrového přeplňovaného osmiválce použitého u modelu Audi RS6 Avant a RS7 Sportback je 412 kW (560 k). Pokud vám to náhodou nestačí, máme dobrou zprávu. Audi aktuálně představuje pro oba modely provedení Performance, které v praxi znamená především ještě více výkonu.

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Přeplňovaný osmiválec totiž ve verzi Performance používá nový software řídicí jednotky, vyšší plnící tlak a motor zvládá vyšší otáčky. To všechno dohromady znamená nárůst maximálních hodnot na 445 kW (605 k) a krátkodobě až 750 Nm. Sprint na stokilometrovou rychlost je teď otázkou 3,7 sekund (-0,2 s), akceleraci na 200 km/h umí RS6 i RS7 už za 12,1 s (-1,4 s).

Audi opět připomíná samohybné schopnosti RS7. Tentokrát v Kalifornii

Audi opět připomíná samohybné schopnosti RS7. Tentokrát v Kalifornii

Paradoxem ovšem je omezovač, který i v provedení Performance nedovolí více než 250 km/h. Oba modely jsou samozřejmě schopné jet rychleji, ale za to si u Audi naúčtují příplatek. Pak vám posunou maximálku na 280 km/h nebo dokonce na 305 km/h. Spotřeby se vyšší výkon údajně týkat nebude. I díky přítomnosti systému vypínání poloviny válců se podle tabulek oba modely udrží v kombinovaném provozu pod hranicí deseti litrů.

Audi RS3 Sportback vs. Mercedes-Benz CLA 45 AMG: Dálkový duel

Audi RS3 Sportback vs. Mercedes-Benz CLA 45 AMG: Dálkový duel

Standardem je přirozeně pohon všech kol, který posílá šedesát procent hnací síly na zadní nápravu, nechybí ani osmistupňová automatická převodovka, vzduchový podvozek a možnost všemožně nastavit jednotlivé části vozu.

Pokud máte zájem, připravte si minimálně 117 000 eur na RS6 Avant, respektive 121 700 eur na RS7 Sportback. Přijímat objednávky začne Audi v listopadu. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 98 010 km
Cena: 740 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků