Audi oživuje vývoj vodíkových ústrojí. Pochybuje o výrobě baterií pro elektromobily

runner42  |  05. 05. 2019 13:40

Elektromobily jsou opět historie, všichni berou zpátečku, stejně jako v případě biopaliv.
Teď jen zbytečně nezchudnout a ustát tlak lobistů, kteří si s pomocí užitečných idiotů a pošuků chtěli namastit kapsu.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  05. 05. 2019 16:02

Vsichny berou spatecku - internetove zlato

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  05. 05. 2019 16:02

Sorry i

Odpovědět  |   | 
Petr  |  06. 05. 2019 09:51

Berou zpatecku? 🙂 vsichni prestavuji tovarny na elektro snuzuji procento vzacnych kovu v baterkach, zvysuji dojezdy aut o 100 km kazdy rok a berou zpatecku
? fosile uvedom si ze ti ujizdi vlak. Holt uz s klukama na vesnici nebudete machrovat kdo z vas ma lepsi turbo oktavku se zrychlenim na 100 za 10 s s oblakem dymu v pozadi.....

Odpovědět  |   | 
runner42  |  06. 05. 2019 12:54

Přiznám se že to jsem nevěděl, v roce 2008 měla prý Tesla Roadster dojezd 400km (https://www.tesla.com/blog/roadster-efficiency-... ... ), tak to už dneska máme běžně elektromobily s dojezdem 1500 km, to je opravdu skvělé.

Vlak mi neujíždí, vlakem totiž nejezdím, to je tvůj dopravní prostředek. A z úrovně tvého vyjadřovaní předpovídám, že ty nikdy autem jezdit nebudeš.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  06. 05. 2019 16:56

Opět máte problém s delším textem, proto vám vybírám z článku (Na současná elektrická ústrojí s bateriovými moduly tedy sice Audi v žádném případě nezanevře)Podle mě na ten vývoj palivových članků dostali tučnou státní dotaci, a proč toho nevyužít. Tohle na tu vaši zpátečku taky nevypadá https://oenergetice.cz/akumulace-energie/150-mil... ...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 05. 2019 19:13

A nevadí ti, že to není článek o automobilce, ale opět o rozhodnutí politickém? Rozhodují a peníze dávají politici, ne odborníci, automobilky.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  08. 05. 2019 23:16

Bylo by krásné žít ve světě kde automobilky nejsou propojeni s politiky

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 05. 2019 05:51

Hloupá odpověď, také odpověď.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  09. 05. 2019 15:51

Pro hlupáka každý hloupej Zkuste si vygůglovat provázanost např. německé vlády na vw a jestli čirou náhodou některé spolkové země nevlastní jejich akcie

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 05. 2019 18:29

A co se tak naučit číst? Já napsal, že jsi hlupák? Vlastně teď už jsi, když sis to přivlastnil.

A ona ta "vláda" je největší akcionář a rozhoduje o činnosti automobilek?
To se potom divím, že když ta provázanost taková je, že nerespektuje názor automobilek na překotný, nesmyslný, postup s elektromobilitou a snižováním emisí, výrobou motůrků do sekaček.....

Odpovědět  |   | 
kkk  |  09. 05. 2019 18:44

A co se naučit chápat psaný text, já jsem pouze jsem řekl přísloví jako vy Vazby mezi politikou a automobilkami jsou v Německu nejsilnější právě u Volkswagenu, který sídlí v dolnosaském Wolfsburgu. VW je vlastně vládní automobilka. Vláda Dolního Saska v něm má pětinový podíl a právo veta, kterým může zabránit "nepřátelskému" převzetí firmy.

Předchůdce Angely Merkelové, sociálnědemokratický kancléř Gerhard Schröder jako dolnosaský premiér zasedal v dozorčí radě VW. Manažeři koncernu u něj v kancléřství měli vždy otevřené dveře. Proto mu Němci říkali autokancléř.https://zpravy.tiscali.cz/sex-lzi-a-volkswagen-267255... Pokud vám ani tohle nestačí pak už fak nevím

Odpovědět  |   | 
kkk  |  09. 05. 2019 18:56

V dozorčí radě VW působil i další šéf dolnosaské vlády a sociální demokrat Sigmar Gabriel, nyní spolkový vicekancléř, pod kterého spadá ministerstvo hospodářství. Bývalý spolkový ministr dopravy a pokladník konzervativní CDU Matthias Wissmann teď vede asociaci automobilového průmyslu VDA. Kancléřku Merkelovou oslovuje "Lieber Angela" (Drahá Angelo).Kancléřka mu vychází vstříc. Před dvěma lety se na žádost kapitánů německých automobilek postavila proti normě zavádějící v Evropské unii přísnější emise. Dosáhla toho, aby byla odložena o tři roky. Německé automobilky dostaly víc času na to, aby jí stačily své vozy přizpůsobit.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 05. 2019 21:03

Jen drobnost, není to přísloví, je to citát. I rozumný člověk někdy ze sebe vypraví hloupost. A pokud to použiješ, tak, jak jsi to použil, tak to znamená to, co jsem napsal výše. Ale to je již jen tvůj problém.

A proto si nedávno jistý šéf VW veřejně v tv stěžoval, že elektro a emise je likvidace automobilového průmyslu v Německu. Chudák nevyslyšený.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  09. 05. 2019 21:35

Citát se častým používáním stavá příslovím, a jestli to chápete jinak za to já fakt nemůžu. Pokud berete vážně výroky šéfů automobilek, nebo politiků, tak jste buď mladý, naivní nebo obojí.Ty keci jsou většinou jenom šou pro diváky, hra o peníze a ůlevy.PS už na tu větev nelezte

Odpovědět  |   | 
kkk  |  09. 05. 2019 16:01

Pokud by jste to nemohl nájít jeden malý příkladhttp://www.autoforum.cz/zajimavosti/to-se-pak-zij... ...

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  11. 05. 2019 17:45

Je třeba se naučit číst mezi řádky nebo volit správný překlad. Na vývoj aut na baterky ale nezanevře se dá přeložit jako auto na baterky stojí za vyliž na delší trasy a proto se přikloníme k k názoru Japonců a začneme také mastit auta na vodík a mediálně to prodáme jako péči o čistější planetu. Že jde vždy jen o prodej a zisk je každému rozumnému člověku jasné. Nebo snad chce někdo tvrdit, že Audi je vyjimkou a funguje jako charita a záchrana planety?

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  11. 05. 2019 17:45

Je třeba se naučit číst mezi řádky nebo volit správný překlad. Na vývoj aut na baterky ale nezanevře se dá přeložit jako auto na baterky stojí za vyliž na delší trasy a proto se přikloníme k k názoru Japonců a začneme také mastit auta na vodík a mediálně to prodáme jako péči o čistější planetu. Že jde vždy jen o prodej a zisk je každému rozumnému člověku jasné. Nebo snad chce někdo tvrdit, že Audi je vyjimkou a funguje jako charita a záchrana planety?

Odpovědět  |   | 
Cenda  |  07. 05. 2019 23:46

Máme běžně elektromobily s dojezdem 1500 km? Kde?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  09. 05. 2019 15:23

1500 je málo, chtěj 2000 ty troubo!

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  05. 05. 2019 13:54

Audi se inspirovalo u lídra v tomto oboru Hyundai a chce od něho získat pro koncern VW technologie a know-how tím, že s ním navázalo spolupráci. https://www.auto.cz/audi-opet-veri-vodiku-rea... ...
Hyundai byl první značkou na světě, která začala se sériovou výrobou aut s vodíkovým palivovým článkem pro běžný prodej- komerčně (ix35 Fuel Cell). První kompletní vůz sjel z montážní linky 26. února 2013 v korejském Ulsanu (největší automobilový výrobní závod na světě) ix35 Fuel Cell. Dokonce dříve než Toyota (Mirai), která s tím přišla o necelé dva roky později. Toyota si toto prvenství přivlastňuje neoprávněně a novináři jí to baští. Faktem však je, že Mirai bylo jen jejím! prvním vodíkovým sériově vyráběným a komerčně prodávaným autem v rámci značky Toyota.
https://translate.google.cz/translate...

Odpovědět  |   | 
Dony  |  05. 05. 2019 15:33

Lídr tohoto segmentu je Toyota, ne kopírka od Tfujdé .... na druhou stranu je docela legrační vidět někoho kdo v te pitomé značce s okopírovaným logem Hondy našel zalíbení. 😂😂😂

Odpovědět  |   | 
Smrdík  |  05. 05. 2019 16:49

Toyota je prave ta kopirka

Odpovědět  |   | 
lerry  |  05. 05. 2019 22:00

píše soudruh od Tfujdé

Odpovědět  |   | 
bubo  |  06. 05. 2019 09:31

Co je to "Tfujdé" to je nejaky novy slangovy vzray pre SKODOVKU?

Odpovědět  |   | 
Dony  |  06. 05. 2019 19:52

Ale jdi ty brepto ... 😂 víš dobre, ze Tfujdé = Hyundai ... nebo hjonde, nebo zase hjundaí ... oni občas neví ani jak se jmenuji, Kimovci jsou proste Kimovci. 😂😂😂

Odpovědět  |   | 
Smrdík  |  05. 05. 2019 16:53

Ta to je takové to klasické japonske lhaní,které je provází odjakživa

Odpovědět  |   | 
.  |  05. 05. 2019 18:33

Vylez z korejské prdel.e Honda FCX je zde od roku 2007.

Odpovědět  |   | 
Karel M.  |  05. 05. 2019 19:04

Ale nevyráběla komerčně a sériově. Hyundai je tu v tomhle tvém ohledu už od roku 2000.

Odpovědět  |   | 
Karel M.  |  05. 05. 2019 19:46

"Hyundai představil Santa fe, svůj první FCEV, v listopadu 2000, dva roky po zahájení vývojového úsilí v roce 1998."
http://www.businesskorea.co.kr/news/articleView.html...

Odpovědět  |   | 
.  |  05. 05. 2019 21:50

Blbost Honda je všeobecně považována za prvního sériového výrobce. Jinak samozřejmě auto s palivovým články měly automobilky před více než 50 roky, první byl GM.
https://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_cell_vehicle...

Odpovědět  |   | 
Karel M.  |  06. 05. 2019 17:36

Hyundai byl první , druhá Toyota a třetí Honda. Máš to dokonce i ve tvém odkazu: "The first commercially produced hydrogen fuel cell automobile, the Hyundai Tucson FCEV, was introduced in 2013, Toyota Mirai followed in 2015 and then Honda entered the market." - První komerčně vyráběný automobil s vodíkovými palivovými články, Hyundai Tucson FCEV, byl představen v roce 2013, Toyota Mirai následovala v roce 2015 a poté Honda vstoupila na trh. Před tím to byla auta určená jen k pronájmu různým organizacím nebo nekomerční produkce.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  09. 05. 2019 17:26

prvním, seriově vyráběným autem byla Toyota Mirai... Hundaj sice byl představen v roce 2013, ale vyrábět se začal až po začátku výroby toyoty... Někdy na konci roku 2015.

Odpovědět  |   | 
Karel M.  |  09. 05. 2019 19:48

Hochu, hluboce se mýlíš. Je to přesně obráceně...https://translate.google.cz/translate...
Takže první byl Hyundai a Toyota až za ním.

Odpovědět  |   | 
Karel M.  |  09. 05. 2019 19:49

www.businesskorea.co.kr/news/articleView.html?idxno=552

Odpovědět  |   | 
Karel M.  |  09. 05. 2019 19:58
Zelí  |  05. 05. 2019 17:34

Pokud si přečtete program emisních regulací v eu, tak automobilky neví " z které do které".
Vidí, že baterečky nejsou a nebudou... tak se vrhnou na vodík... divíte se jim, co mají dělat, aby přežily. Auto průmysl v eu možná ještě neví, že je rozhodnuto o jeho likvidaci. O nic jiného totiž nejde. Lépe už bylo.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  05. 05. 2019 17:42

Hlavně si to přečtěte po sobě. Nelogika a protimluvy. Nebo zase jedna provokace kdesi z východu s paranoidními provokacemi a strašidly ?

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  06. 05. 2019 09:43

Těžiště výroby aut se postupně přesunulo z ojropy do číny. To je fakt, který snad vidí každý. Dnes tam mají i technický a technologický vývoj. Podmínky výroby pro automobilky v eu se stále zpřísňují.

Odpovědět  |   | 
vztekloun  |  07. 05. 2019 00:08

Aha, takže dle Vás, dejme tomu v roce 2030 tady budeme asi jezdit na koňským spřežení. Problém není ani tak výroba, jako spíš homologace. Když se to tu přestane vyrábět tak se to odněkud musí za draho dovážet a homologovat. Když v Číně budou platit vyšší limity emisí tak se to sem může dovážet jak chce ale na silnice nepostavite ani gumu z toho auta.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  07. 05. 2019 06:01

Ty, jakožto evropan, jsi určen k postupné likvidaci. Auto si nebudeš moci dovolit. To je směr, kterým to kráčí. V horizontu cca 20-30 let. Spalovací auta zakážou a elektro bude mimo tvé finanční možnosti. Podporování jsou ze zvrhlé vokovické aspen sorbony zvrhlí samolibí pederasti vzoru havel. Nasunou sem afričany, kteří si vystačí s málem. Trochu se rozhlédni kolem sebe, co se děje v ojrostánu.

Odpovědět  |   | 
Fanda  |  05. 05. 2019 18:30

V Neratovicích jezdil autobus na vodík v roce 2009 .

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 05. 2019 18:44

Ty tomu fakt rozumíš, to se musí uznat.

Odpovědět  |   | 
vztekloun  |  07. 05. 2019 00:10

https://www.idnes.cz/technet/technika/do-ulic-...

Ono je to ale pravda smajlíku....

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 05. 2019 19:36

Já to nevyvracím, ale srovnávat sériovou produkci s pokusem? Navíc jiné automobilky zkušební auta s tímto pohonem testovaly také a dříve a své malosériové produkty nabídla například Honda k testům formou pronájmu.
https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_FCX...
https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Clarity...
https://www.auto.cz/honda-clarity-fcv-v-serio... ...

Odpovědět  |   | 
R  |  06. 05. 2019 13:40

Nebyt ruzna ropna a jina lobby tak auta na vodik jezdi davno, myslim

Odpovědět  |   | 
Bzzzt  |  06. 05. 2019 18:42

Myslím že vodík je slepá cesta, pokud se nebude vyrábět elektrolýzou z přebytků solární výroby el.energie rozkladem vody nebo získávat jako vedlejší produkt jiné výroby nedává to ekonomicky smysl. Jenom jeho velice problematické skladování při vysokém tlaku hovoří proti němu...Myslím si kdo by tak asi chtěl v autě nádrž s 200 atmosférama natlakovaného vodíku...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  06. 05. 2019 19:08

Vodík difunduje jakýmkoli materiálem. Je to velmi problematické obzvláště ua vysokého tlaku.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  06. 05. 2019 20:24

Skladovani resp. nadrze/clanky jsou davno osefovane a otestovane, ale neni to zrovna levna vec.

Odpovědět  |   | 
Bzzzt  |  06. 05. 2019 20:41

Jo jo, zrovna tak jako výroba...Prostě to nedává smysl.

Odpovědět  |   | 
vztekloun  |  07. 05. 2019 00:15

Výroba vodíku není problém. Ba naopak, dokáže pomoci stabilizovat již dnes přetíženou síť. Přebytky energie z JE a nebo FVE by se pouštěly přímo do elektrolýzy. Krom toho, dá se vyrábět i jinýma metodami než elektrolýzou...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  07. 05. 2019 06:03

Je to naprosto neekonomické..... nebo komické. V tomto idiotostánu je možné cokoli.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  09. 05. 2019 15:30

Naorostá krávovina, vodíkový auta tlačej jen ropáci protože 96 % vodíku se vyrábí z ropy, zemního plynu a uhlí. Tudíž je nad slunce jasné kdo vám ten vodík tlačí do palic a kdo vám tlačí do palic že baterky jsou fuj. Na ropě, vodíku budete vždycky na někom závislí, ale elektřinu si můžete vyrobit sami doma a to se ropákům vůbec nelíbí.

Odpovědět  |   | 
Mate  |  06. 05. 2019 20:35

Zdá se to jako sen. Natakuješ vodík s elektrolýzy vody a z výfuku ti de vodní pára. Eko že? Není to tak jednoduché . Ve vodíkových článcích je taky dost vzácných látek nedostačující na miliónové produkce. Elektrolýza je složitá a nákladná. A hlavní problémy jsou velikost atomu vodíku. Je malý a lehký. Lehce uniká vším. Musí mít speciální nádrže jak při skladování, tak v autě a i ty nejsou sto pro. Úniky v desítkách procent při celém procesu výroby a skladování. A další věc je zásadní. Ekologie. Může to být horší než samotné spalováky. Díky jeho lehkosti lehce doputuje rychle do horních vrstev atmosféry. Velkoprodukce může mít katastrofální následky a nikdo z vědců neřekne, co to přesně udělá. Planetu máme jen jednu a nestojí to za to střílet odboku. A navíc tlaky. Proti tomu je CNG prd. Čistě elektro taky utopie. Není mědi na vedení, kobalt, lithium atd. vše známé a ani dostatek elektráren. A počkejte až začne hořet první Tesla Semi. To už nikdo neokecá a lidi se rychlo probudí. Fandím elektro, nejsem zarytým petrolheadem a rád bych klidnou jízdu bez rámusu s jedním pedálem s rekuperací, ale dokud se nevymyslí superkondezátor bez nějakých vzácných kovů a nabije se v řádu minut a bude to bezpečné, tak je to vše slepá ulička. Fyziku a přirozený vývoj nepřebije žádná regulace nebo dotace.

Odpovědět  |   | 
Bzzzt  |  06. 05. 2019 20:44

Přesně!!! 👍

Odpovědět  |   | 
Mate  |  06. 05. 2019 20:57

A ještě jedna věc. Někdo s těchto pánů " Eko za každou cenu" by měl vidět na vlastní oči lithiová jezera v Číně (ekonomika first). Foto mi stačila. Pomalu jako Karačaj to vypadá. A to se to zatím nerozběhlo naplno. Jen z tabletů, notebooků a mobilů. Navíc všichni se můžou po...., jakej je Musk génius a vizionář. Ale prd. Dobrý řečník a obchodník nic víc. Nepřijde mi moc vizionářské pustit do světa statisíce elektroaut a obří powerbanky v Austrálii a teprve potom začít vymýšlet recyklaci baterek. Nic proti němu. Vždy musí být někdo, kdo něco podnítí. Řečníci. Ale ne vždy je to ku prospěchu věci. Půl na půl. Hitler, Jobs, Stalin, Gates, Churchill ti taky uměly zblbnout masy. Přesvědčit je lehké. Aby si pak pan Musk zkrachoval a po něm potopa že?

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  07. 05. 2019 06:07

Pokud ti neshořel v ruce mobil tak si můžeš děkovat. Tam hoří po zkratu tvé malé superkondenzátory. Navíc je celý z kobaltu... jak na potvoru drahý a nedostatkový kov. Sakra to je smůla.

Odpovědět  |   | 
Mate  |  06. 05. 2019 21:38

Proč se neřeší důležitější věci než spalovací auta? A eko pohony? Když už jsou v podstatě na hranici možností a adekvátní náhrada není (elektro ani vodík to bohužel nejsou ). Jsou důležitější eko problémy na rešení. Udržitelné zdroje elektřiny, tankery a nákladní lodě, co sotva vyjedou do mezinárodních vod tak spalují naftu, tak surovou, že už je to v podstatě mazut a točí se pro každou kravinu z Číny, která by se dala vyrobit na daném kontinentu. Letecká doprava několikrát škodlivější než autodoprava a blíž vrchním vrstvám atmosféry a raketoplánỵ neustále se pronikající ozónovou vrstvou a kosmobordel na orbitě. Globálně je pro mě PET flaška je větší zlo než auto, když bude sloužit tak jak má (20-25 let). Co bylo špatné na skle? A neustále tzv.dieselgate. Diesel pomohl vybudovat Evropu. A dnes se k němu ona otáčí zády. (Hlavně němci, mekka nafty a dopadne jako Detroit).Tady není USA. Benzín za pár švestek. Nemůže tu být Ford Transit na benzín, páč by žral 20 na sto a chleba by nestál 20, ale 70 a komplet plošné zdražení. Pokud se nafta nerve do prcků jako VW Lupo apod. A používá se na dlouhé trasy při konstantních rychlostech tak lepší a čistší pohon a smysluplnejšířka zatím není. A TO JI NEMÁM RÁD. ZNÍ TO FURT JAK TRAKTOR 🙂 Přestaňte řešit už sra..y a dávejte už pořádné články. Kam se člověk podívá autorevue, garáž ať .tv nebo .cz a jiné, tak jen dokola. Elektro, Musk, Vodík a podobné. Už mě to se.e

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  07. 05. 2019 06:09

V esesákově mají levný benzín, protože ho tunelujou ve venezuele.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 05. 2019 08:42

Zrovna ta PET flaska je celkem ok, da se slusne recyklovat (pruser jsou jednorazove sracko-plasty), jinak velmi smysluplna uvaha (prijemna zmena proti vetsine scestnych resp. politizovanych nazoru).

Odpovědět  |   | 
kuk  |  08. 05. 2019 16:00

Už se těší jak si to všichni vodíkový dobroserové poběžej koupit, posaděj svoje dětičky na vodíkovou bombu o tlaku 800 barů a vyrazej za dobrodružstvím.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

včera | Petr Schnagl | 100 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků
Ostré Fordy Focus ST poprvé na českých silnicích: Ty to nabij a já vystřelím!

Ford Focus ST (první svezení)

Dva motory? Dvě verze karoserie? Ale kdepak. Dvě zcela odlišná auta! Jedno je příjemný společník pro dlouhé cestování, to druhé snese porovnání s nejlepšími.

8.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A