Audi opět připomíná samohybné schopnosti RS7. Tentokrát v Kalifornii

Audi se po menší odmlce opět připomnělo s vývojem systému autonomního řízení, tedy systému, kdy auto jede samo bez toho, aby někdo musel řídit. Po představení na Hockenheimu se vytasila německá automobilka s dále upraveným prototypem, který si zcela sám vyzkoušel trať Sonoma Raceway v Kalifornii.

Video: Audi RS7 Sportback bez řidiče na závodním okruhu

Video: Audi RS7 Sportback bez řidiče na závodním okruhu

Audi RS7 vybavené autonomním řízením, které se ukázalo na podzim minulého roku, mělo přezdívku Bobby. Nová verze představená na okruhu v Kalifornii nese označení Robby a oproti svému předchůdci byla dále vylepšena. Výkon motoru činí 412 kW (560 k) a hmotnost je zhruba o 400 kg nižší. 

Inženýři postupně vylepšovali čas autonomní RS7, až se na konec vůz dostal na hodnotu 2 minut a 1,01 s. Údajně jde o čas lepší než u řidičů sportovních automobilů, na rekord této 4050 m dlouhé dráhy chybí ale ještě hodně. Allan McNish zde zajel se speciálem Audi R8 pro Le Mans čas 1 minuta a 20,683 s. 

Audi RS7 Sportback v nové verzi. Poznáte rozdíl?

Audi RS7 Sportback v nové verzi. Poznáte rozdíl?

Kromě „závodních“ RS7 už Audi dříve představilo také klasickou A7 vybavenou stejným systémem, která v běžném provozu dojela ze Silicon Valley na veletrh CES v Las Vegas.

Prvním sériovým automobilem vybaveným tímto systémem by mělo být Audi A8 nové generace.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků