Audi opět připomíná samohybné schopnosti RS7. Tentokrát v Kalifornii

Audi se po menší odmlce opět připomnělo s vývojem systému autonomního řízení, tedy systému, kdy auto jede samo bez toho, aby někdo musel řídit. Po představení na Hockenheimu se vytasila německá automobilka s dále upraveným prototypem, který si zcela sám vyzkoušel trať Sonoma Raceway v Kalifornii.

Video: Audi RS7 Sportback bez řidiče na závodním okruhu

Video: Audi RS7 Sportback bez řidiče na závodním okruhu

Audi RS7 vybavené autonomním řízením, které se ukázalo na podzim minulého roku, mělo přezdívku Bobby. Nová verze představená na okruhu v Kalifornii nese označení Robby a oproti svému předchůdci byla dále vylepšena. Výkon motoru činí 412 kW (560 k) a hmotnost je zhruba o 400 kg nižší. 

Inženýři postupně vylepšovali čas autonomní RS7, až se na konec vůz dostal na hodnotu 2 minut a 1,01 s. Údajně jde o čas lepší než u řidičů sportovních automobilů, na rekord této 4050 m dlouhé dráhy chybí ale ještě hodně. Allan McNish zde zajel se speciálem Audi R8 pro Le Mans čas 1 minuta a 20,683 s. 

Audi RS7 Sportback v nové verzi. Poznáte rozdíl?

Audi RS7 Sportback v nové verzi. Poznáte rozdíl?

Kromě „závodních“ RS7 už Audi dříve představilo také klasickou A7 vybavenou stejným systémem, která v běžném provozu dojela ze Silicon Valley na veletrh CES v Las Vegas.

Prvním sériovým automobilem vybaveným tímto systémem by mělo být Audi A8 nové generace.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků