Audi omladilo modely A6 a A7. Poznáte, co je vlastně nového?

Do výbavy Audi A6 se dostala nová kola, nové barvy a další detaily. Rozšířily se i možnosti konektivity a bezpečnostní výbava.

Audi představilo drobné změny pro sedan a kombi Audi A6 a také pro Audi A7 Sportback. V tiskové zprávě se ale nemůžeme dočíst nic o motorech, takže pohonné jednotky evidentně pokračují bez velkých změn dál. Modernizace se tak týká jen výbavy a designu. Všechny motory se představily už při faceliftu Audi A6 v září 2014.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Novinky, které se skutečně nedají na první pohled rozlišit, se týkají celé modelové řady A6 včetně A7. Motory zůstávají stejné od faceliftu ze září 2014

Německá automobilka rozšířila nabídku barev, nová jsou i příplatková kola a změnily se drobnosti na příplatkovém paketu S line. Dostanete třeba trochu jinak tvarovanou masku chladiče, vstupy vzduchu a nový je i zadní difuzor pod nárazníkem.

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Výbava je bohatší o nové možnosti konektivity s mobilními telefony a nově mají modely A6 a A7 například bezdrátové indukční nabíjení kompatibilních telefonů. Vzadu mohou být dva přenosné tablety. Audi A6 Allroad pak může mít za příplatek Advanced paket s novými barvami a sportovními koženými sedačkami.

Soubor bezpečnostních prvků se rozšiřuje o asistenta změny jízdního pruhu, který hlídá prostor vedle auta a také za vozem a varuje, pokud se ze strany přibližuje jiný vůz. Audi má teď i noční vidění s detekcí chodců a zvířat. Prodej omlazeného modelu začne v létě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků