Audi omladilo modely A6 a A7. Poznáte, co je vlastně nového?

Do výbavy Audi A6 se dostala nová kola, nové barvy a další detaily. Rozšířily se i možnosti konektivity a bezpečnostní výbava.

Audi představilo drobné změny pro sedan a kombi Audi A6 a také pro Audi A7 Sportback. V tiskové zprávě se ale nemůžeme dočíst nic o motorech, takže pohonné jednotky evidentně pokračují bez velkých změn dál. Modernizace se tak týká jen výbavy a designu. Všechny motory se představily už při faceliftu Audi A6 v září 2014.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Novinky, které se skutečně nedají na první pohled rozlišit, se týkají celé modelové řady A6 včetně A7. Motory zůstávají stejné od faceliftu ze září 2014

Německá automobilka rozšířila nabídku barev, nová jsou i příplatková kola a změnily se drobnosti na příplatkovém paketu S line. Dostanete třeba trochu jinak tvarovanou masku chladiče, vstupy vzduchu a nový je i zadní difuzor pod nárazníkem.

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Výbava je bohatší o nové možnosti konektivity s mobilními telefony a nově mají modely A6 a A7 například bezdrátové indukční nabíjení kompatibilních telefonů. Vzadu mohou být dva přenosné tablety. Audi A6 Allroad pak může mít za příplatek Advanced paket s novými barvami a sportovními koženými sedačkami.

Soubor bezpečnostních prvků se rozšiřuje o asistenta změny jízdního pruhu, který hlídá prostor vedle auta a také za vozem a varuje, pokud se ze strany přibližuje jiný vůz. Audi má teď i noční vidění s detekcí chodců a zvířat. Prodej omlazeného modelu začne v létě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 50 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků