Audi omladilo modely A6 a A7. Poznáte, co je vlastně nového?

Do výbavy Audi A6 se dostala nová kola, nové barvy a další detaily. Rozšířily se i možnosti konektivity a bezpečnostní výbava.

Audi představilo drobné změny pro sedan a kombi Audi A6 a také pro Audi A7 Sportback. V tiskové zprávě se ale nemůžeme dočíst nic o motorech, takže pohonné jednotky evidentně pokračují bez velkých změn dál. Modernizace se tak týká jen výbavy a designu. Všechny motory se představily už při faceliftu Audi A6 v září 2014.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Novinky, které se skutečně nedají na první pohled rozlišit, se týkají celé modelové řady A6 včetně A7. Motory zůstávají stejné od faceliftu ze září 2014

Německá automobilka rozšířila nabídku barev, nová jsou i příplatková kola a změnily se drobnosti na příplatkovém paketu S line. Dostanete třeba trochu jinak tvarovanou masku chladiče, vstupy vzduchu a nový je i zadní difuzor pod nárazníkem.

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Výbava je bohatší o nové možnosti konektivity s mobilními telefony a nově mají modely A6 a A7 například bezdrátové indukční nabíjení kompatibilních telefonů. Vzadu mohou být dva přenosné tablety. Audi A6 Allroad pak může mít za příplatek Advanced paket s novými barvami a sportovními koženými sedačkami.

Soubor bezpečnostních prvků se rozšiřuje o asistenta změny jízdního pruhu, který hlídá prostor vedle auta a také za vozem a varuje, pokud se ze strany přibližuje jiný vůz. Audi má teď i noční vidění s detekcí chodců a zvířat. Prodej omlazeného modelu začne v létě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků