Audi odtajňuje ceník nového S4. Na stovku zrychluje pod pět sekund

Auto s vidlicovým šestiválcem má standardně pohon všech kol. Dealeři značky se čtyřmi kruhy již začali přijímat objednávky.

Přesně 1 599 900 Kč za limuzínu a o 51 000 vyšší částku za kombi si musí připravit ti, kteří touží po novém provedení modelu Audi S4.

Oba vozy pohání zážehový třílitrový přeplňovaný šestiválec s maximálním výkonem 260 kW (354 koní) a s maximálním točivým momentem 500 Nm. Ten je k dispozici od 1370 do 4500 otáček za minutu a na kola ho přenáší osmistupňový tiptronic a systém pohonu quattro s mezinápravovým diferenciálem Torsen. 

Maximální rychlost je standardně omezena na 250 kilometrů v hodině, sprint z nuly na stovku trvá v případě limuzíny 4,7 sekundy a u kombi S4 Avant 4,9 sekundy.

Spotřeba činí 7,3 litru na sto kilometrů v případě sedanu, druhá karosářská varianta spotřebovává o dvě desetinky litru více.

Oproti předcházející generaci jsou vozy o 75 kilogramů lehčí, poměr hmotnost/výkon vylepšuje i přidaných 15 kW do motoru.

V základní výbavě vozu jsou osmnáctipalcová kola z lehkých slitin, elektricky ovládaná sportovní sedadla čalouněná alcantarou a kůží, LED světla vpředu i vzadu, sportovní multifunkční volant a systém řízení jízdní dynamiky Audi drive Select. Sportovní podvozek je v porovnání s běžnou A5 o 23 milimetrů snížený. Na přání je pak možné získat rovněž adaptivní tlumiče, případně sportovní diferenciál zadní nápravy.

Dealeři již začali přijímat objednávky, auta se pak u nich objeví v průběhu letošního jara.

Galerii snímků obou karosářských variant vozu si můžete prohlédnout zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Autoklub ADAC otestoval šestnáct letních pneumatik v rozměru 205/55 R16 V a čtrnáct plášťů 175/65 R14 T.

dnes | Radek Pecák | 5 příspěvků
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků