Audi bude mít nového šéfa. Kormidla se chopí bývalý šéf vývoje týmu F1 BMW Sauber

Člen představenstva automobilky BMW byl zodpovědný za oblast pohonných jednotek včetně vývojového oddělení. Teď přechází k Audi.

Rupert Stadler, bývalý šéf společnosti Audi, byl v červenci letošního roku obviněn z podvodu. S dalšími podezřelými měl během aféry Dieselgate údajně dopustit prodej vozů s podvodným softwarem, i když byl o jejich stavu obeznámen.

Kdo je Herbert Diess, nový nejvyšší muž VW? Osvědčil se už v BMW, umí šetřit

Kdo je Herbert Diess, nový nejvyšší muž VW? Osvědčil se už v BMW, umí šetřit

Na jeho pozici byl dočasně jmenován bývalý šéf prodeje a marketingu Audi Bram Schot. Nyní automobilka na toto místo dosadila experta na vývoj motorů Markuse Duesmanna, který pracoval u BMW. Kontrakt u mnichovské automobilky novému předsedovi představenstva Audi vyprší s koncem tohoto měsíce. Svou funkci v Audi naplno převezme 1. dubna 2020.

Aféra Dieselgate: Bývalý šéf Audi Rupert Stadler byl obviněn z podvodu

Aféra Dieselgate: Bývalý šéf Audi Rupert Stadler byl obviněn z podvodu

Volkswagen i nadále pokračuje v misi k očištění svého jména, kdy se zrak expertů ubírá většinou právě k Audi. Mít ve vedení automobilky matadora na motory je tak určitě správným krokem. V životopisu Markuse Duesmanna najdete vedle práce ve vývoji vozů BMW i tříletou praxi v týmu Formule 1 BMW Sauber, kde pracoval jako šéf vývoje.

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

dnes | Vladimír Kadera | 9 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků