Audi nezvládlo kombinaci rychlosti a sněhu. Nabouralo rovnou do policie

Litevská policie nedávno zveřejnila záběry z nehody, ve které to odnesli sami muži zákona. Řidič černého Audi nezvládl jízdu na kluzké vozovce.
Audi nezvládlo kombinaci rychlosti a sněhu. Nabouralo rovnou do policie

Rychlá jízda a kluzká vozovka obvykle nejdou moc dohromady. Nedávno se o tom přesvědčil také řidič černého Audi v Litvě. Video zachytilo jeho snahu zvádlnout zatáčku zřejmě při vyšší než maximální povolené rychlosti.

Řidič ale jízdu na zasnežené vozovce nezvládá a namíří si to rovnou do policejního vozu jedoucího naproti. Celý incident natočila kamera umístěná ve voze mužů zákona. Litevská policie se rozhodla zveřejnit záznam z nehody jako ponaučení.

Toto jsou nové stíhačky české policie. Mají 280 koní a není snadné je poznat

Toto jsou nové stíhačky české policie. Mají 280 koní a není snadné je poznat

Z dostupných informací není známo, s jakými zraněními z nehody vyvázli její účastnící. Ve videu je ale vidět, že oba vozy měli pořádně zničené předné části. Odkaz do světa z této nehody je ale jasný. Až budou příště na vozovce podobné podmínky, raději se držte hesla "Pomalu dále dojdeš". 

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků