Audi nechce za každou cenu elektromobily. Lepší je prý plug-in hybrid

Audi nechce za každou cenu elektromobily. Lepší je prý plug-in hybrid

Audi se nebude pouštět do závodů v elektromobilitě s konkurenčním BMW či nastupující značkou Tesla. Zákazníci prý pořád raději koupí plug-in hybrid než čistý elektromobil. Aspoň si to tedy myslí šéf Audi Rupert Stadler, kterého vyzpovídal britský magazín What Car.

Šéf Audi tvrdí, že nemá smysl tlačit se na trh elektromobilů za každou cenu, když je ještě tak malý. Usuzuje, že zákazníci prostě auto s omezeným dojezdem a dlouhým nabíjením nechtějí. Podle jeho slov by prý zákazníci Tesly raději kupovali plug-in hybridní Audi Q7, protože chtějí nejen nízké emise, ale i velký dojezd.

Bjorn Lomborg: Zelená auta skrývají černé tajemství

Bjorn Lomborg: Zelená auta skrývají černé tajemství

Ten samozřejmě plug-in hybrid s pomocným spalovacím motorem poskytne. Stadler také tvrdí, že je výhodnější stavět plug-in hybridy z běžných modelů a nedělat kvůli tomu samostaný model vyžadující jinou technologii výroby a montáže. Podle něj se to automobilce BMW velmi prodraží.

Nová Škoda Superb bude i plug-in hybrid. Pojede za litr a půl na sto

Nová Škoda Superb bude i plug-in hybrid. Pojede za litr a půl na sto

Nové koncernové platformy už s takovou úpravou počítají, takže Audi prý nebude mít problém postavit plug-in hybrid z modelů A6, A8 i Q7, po kterých by prý poptávka byla hlavně ve Spojených státech. Pohon má obstarávat jak benzínový motor, tak nový efektivní dvoulitrový turbodiesel vyhovující nejpřísnějším emisním normám.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků