Ale ale pánové, Quattro je vždy stálý pohon všech čtyř kol, ať už se jedná o Quattro se spojkou Haldex nebo Torsen.
jen podotku, ze Quattro a quattro je vcelku zasadni rozdil... quattro je pohon vsech kol a Quattro je divize Audi, starajici se mj. i o vyvoj ostrch RS modelu apod. ;-)
heheheheheeee tyy jo odbornik... od kdy je torsen SPOJKA ???? :D to sis kamo trosku spletl... u torsenu jde od prevodovky kardan do diferaku a rovnou na zadni kola tzn STALY nahon, u haldexu se ti ten zadek pripoji az elektronika uzna za vhodne pres spojku haldex
Dedly je prodejce u Audi, on to musi vedet :)
Vy máte co říkat redaktore, když nevíte co znamená stálý pohon všech kol.A ano jsem prodejce a ne technik:-)) ale tuším že se tomu také říká mezinápravová spojka ne??
hmm, pojem Quattro je "interne" oznacenie vozidiel znacky audi s 4x4. Staly je s medzinapravovym diferencialom typu Torsen (50:50), Haldex je "neprave" quattro, teda medzinapravova spojka, ktora podla potreby zapoji aj zadnu napravu, cize neni trvala stvorkolka... clanok je podla mna OK
Haldex 2. a pozdejsi generace zajistuje trvaly pohon vsech 4 kol - na zadni kola je posilan stale nejaky moment podle naladeni (cca 10%) - neni to moc, ale neni to jak u jinych systemu, kde se zadni naprava pripojuje az pri prokluzu - tady se pri prokluzu jen zvysuje prenaseny moment.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.